Ekstreme bekkensmerter

Hvilke punkter fikk du knadd opp? :) hvor på kroppen? :)

Hun trykket og knadde rundt omkring på bekkenet både bak og på sidene, og bøyde og strakk bena mine. Hun fant punktene jeg har vondt i og gjorde noe magi på de :happy119
 
Ligger/sitter stort sett i ro jeg også, prøver jeg meg på en tur ut av huset på krykker så er jeg helt ødelagt etterpå. Ligger jeg for mye på dagtid blir smertene så ille på natta at jeg ikke får sove, så jeg prøver å holde meg i sittende stilling mest mulig.
Fysioterapauten forsøkte kinesiotape på meg i går, men foreløpig kjennes det ikke ut som det virker. Dersom ikke tapen gir noen virkning så vurderer jeg å droppe fysioterapauten fremover, belastningen med å dra dit er nok mye større enn utbyttet jeg har.
Har du fått prolaps nå eller har du det fra tidligere? Jeg har prolaps fra tidligere, men så langt virker det ikke som den har gitt meg noe ekstra plager under svangerskapet.

Uff ja er akkurat det, ligger man for lenge så stivner man, beveger man seg så er det smertehelvete :(
Jeg har sliti med ryggen tidligere, men ikke prolaps sånn som nå:( det har vært helt forferdelig ut av en annen verden...... men begynner å bli bedre nå heldigvis, så nå kjennee jeg bare bekkenet:)
 
Back
Topp