Ekstra ul i går.

SaLtSilD

Glad i forumet
I går blei eg sendt til sykehuset for ekstra ul, det var jordmor som var bekymret for at eg hadde for masse fostervann, eg hadde masse men ikkje farlig masse. Nokken andre som har det? Skal inn på ny ul om en mnd, e så koselig og sjå vesla inni magehuset [emoji173]
Måtte legge ved et bilde av vesla[emoji7]

23144d8dc47a8f75a388bf9ee59cf562.jpg
 
Så skjønn :)
 
Så nydelig bilde!

Godt de sjekker opp når det er noe de uroer seg over. Da vet du at du blir godt ivaretatt. :)
 
Så herlig bilde :) jeg ble også sendt på ekstra UL pga høyt SF mål.. jordmor sa det var bra med fostervann, men ikke noe farlig mye :)
 
Så flott baby:) Godt de sjekker, så slipper man å tenke på det.
 
Jeg ble faktisk oppringt av ahus på fredag der de hadde gått gjennom papirene mine og vil ha meg inn på ny kontroll angående fostervannet. Sist virket det som den øverste hadde mye og den under hadde lite. Hun gjentok flere ganger på tlf at hun ikke var bekymret, men vil ta en ekstra sjekk. Man begynner jo å lure da [emoji849]...
 
Jeg ble faktisk oppringt av ahus på fredag der de hadde gått gjennom papirene mine og vil ha meg inn på ny kontroll angående fostervannet. Sist virket det som den øverste hadde mye og den under hadde lite. Hun gjentok flere ganger på tlf at hun ikke var bekymret, men vil ta en ekstra sjekk. Man begynner jo å lure da [emoji849]...

Skjønner jo at tankene begynner å surre, men du får se på det som ekstra betryggende at de vil følge opp, selv om det ikke nødvendigvis er noe galt :)
 
Skjønner jo at tankene begynner å surre, men du får se på det som ekstra betryggende at de vil følge opp, selv om det ikke nødvendigvis er noe galt :)

Ja, jeg føler meg jo utrolig godt ivaretatt når de faktisk ringer meg opp for å gi meg en ekstra sjekk. Har ikke turt å Google dette om fostervann, så bekymrer meg ikke aaaaltfor mye (enda). Men siden denne tråden dukket opp, begynte tankene å surre likevel. Får jo bare se hva de sier på kontrollen...
 
Back
Topp