Ekstra hjelp til å bli gravide når det har klaffet tidligere?

CurlyGirl

Glad i forumet
VIP
Etter et års prøving uten positiv test har jeg så blitt gravid to ganger siden november, så det er vel kanskje ingen grunn til å tenke at det ikke kan skje igjen. Er det likevel noe håp om å få ekstra hjelp til å bli gravid om jeg kontakter gynekolog? Tenker på ting for å booste EL litt ekstra eller noe som kan hjelpe egget å feste seg...
 
Hei!
Jeg ville tatt en tur til legen og forklart situasjonen din og evt fått en henvisning til gyn. Det er ulik praksis rundt omkring, og det virker som noen gyn har større terskel for å gi resepter på hjelpemidler enn andre. Siden du har mistet to ganger kan det jo hende du kan få overtalt gyn til å skrive ut noe som kan bidra til at det er større sjans for at spiren sitter neste gang ihvertfall. Kan godt hende du kan få deg noe annet og.. letrozol fks! Du har jo tross alt prøvd i 1 år og sitter enda igjen uten to streker. Verdt et forsøk..:)
 
Hei,

Jeg hadde fått time henvisning til gyn og time i slutten av april, men det ble ikke noe av timen siden jeg ble gravid. Det er mulig jeg bare kan sette opp ny time, så jeg tenker jeg ringer gyn og hører :)
Og som du sier er det mange som får hjelpemidler både for å bedre sjansen for å bli gravid og å beholde en eventuell spire, så jeg tenker det er verdt å sjekke :happy:
Tusen takk for svar! :flower
 
Jeg har blitt gravid-8 ganger siste året. Mister hver gang. Har fått progesteron-tilskudd, Prednisolon og nå blodfortynnende også for å se om det kan hjelpe..
 
Eskimonika: Krysser fingrene for at du snart lykkes og kommer helt i mål med spiren [emoji173]️
 
Back
Topp