Eksotiske reisemål

anines

Elsker forumet
Noen med gode tips til eksotiske steder å reise?

Tenker to voksne 7-10 dager for rundt 30.000.

Samboeren har lyst til å reise til Maldivene, meen han er en person som fort blir rastløs. Jeg er vanligvis ikke så ille når det kommer til det, men når JEG er redd for å kjede meg der skjønner jeg ikke hvordan han skal klare det.
 
Kommer man dit for 30 000kr?
Jeg hadde dratt til USA eller Karibien puerto rico fx.
 
Kapp verde kan være verdt å sjekke ut, kan finne billigere billetter om dere reiser via gran canaria, sjekk fly derfra! Følg med når d er salg på flybilletter, vi har kommet oss til både Japan og Colombia for 9000 (for 2)! :) Filippinene har jeg hørt utrolig mye bra om, men har ikke vært der selv... Dubai kan være verdt å sjekke ut, mye konkurranse på den strekningen, så kan sikkert finne billige billetter, så dere kan bo litt mer luksuriøst! Valget avhenger veldig av hvordan dere takler jet-lag og hvor mye tid dere er villig til å bruke på reise. For en uke ville nok både Maldivene, Filippinene og sør-amerika bli litt langt å reise for min del. :)
 
Hawaii! Jeg og samboer var der i 2011. Vi booket fly og hotell separat, betalte bare 18 000 for begge. ( book fly tidlig og sjekk f eks hotels.com ) Vi var på Oahu.
 
Vi var 8 dager på Maldivene, på en liten øy. De hadde tennisbane, vannsport og biljard. Andre har minigolf og flere ting å finne på. Jeg var også redd for å kjede meg der, og jeg synes det er litt gørr å bare sole seg. Men vi endte opp med å snorkle HELE tiden. Fra morgen til kveld. Hver eeeeneste dag. Det var veldig spennende! Så hai, skilpadde, blekksprut og fisk i alle regnbuens farger. I tillegg slike selvlysende alger på natta. Maldivene er ikke kjedelig, men velg en øy som er litt stor så dere iallefall har litt å finne på :D
 
Jeg er veldig glad i Karibien:)

Men hva med Zanzibar?
 
Noen med gode tips til eksotiske steder å reise?

Tenker to voksne 7-10 dager for rundt 30.000.

Samboeren har lyst til å reise til Maldivene, meen han er en person som fort blir rastløs. Jeg er vanligvis ikke så ille når det kommer til det, men når JEG er redd for å kjede meg der skjønner jeg ikke hvordan han skal klare det.
Vi betalte 43.000 til Maldivene 15 dager ned alt inkludert + sjøfly... fantastisk . Absolutt og anbefale
 
Back
Topp