Eksem

Hehe skjønte etterhvert at det måtte være noe sånt ja! Den blå funker ihvertfall som rakkærn her! :)

Ikke merket så mye endring her med den blå enda, så jeg kjørte på med litt av den røde også nå. Han er så full av eksem, stakar! =/
 
Ikke merket så mye endring her med den blå enda, så jeg kjørte på med litt av den røde også nå. Han er så full av eksem, stakar! =/
Uff stakkars, det er ikke noe gøy! Min nevø har vært mye plaget, men bruker miniderm og ett eller annet i vannet (ikke krystallfiolett, men noe annet). Bader i det hver dag på det verste. De ble henvist hudlege, kanskje det hadde vært noe?
 
Lurer på om min har litt eksem her og der også, men langt i fra ille. Kan det være ruglete prikker også? Eller bare runde felt? Påpekte det for mannen min, og får da høre "Ja, jeg slet visstnok no' jævlig med sensitiv hud da jeg var liten!"
Flott....flott.... [emoji85][emoji23]
 
Her har lille også tørre flekker som dukker opp over alt. I tillegg blir han rød i albuekroken og bak knærne og i nakken. Har fått to ulike kortison kremer i tillegg til locobase fet krem
 
Har testa miniderm nå i noen dager, og lilles røde prikker er på retur /langt færre[emoji173]
 
Husk at om barnet er plaget med eksem burde en lege se på dette. Vi har vært hos fastlegen og fått canoderm på blå resept. Noe som hjelper betraktelig på økonomien om man må kjøpe disse dyre store flaskene i lengden.
 
Back
Topp