~Eggløsningstestene våre Juli 2018~

Bildet er tatt på akkurat på 5 minutter!
 
Denne må jo være positiv?!?
Clearblue digital er så dyrt så turte ikke å sløse enda en. Men har urninen stående i tilfelle :laughing002
Skal teste igjen ikveld og se om den blir enda sterkere og vurdere når jeg skal bruke enda en digital for å dobbeltsjekke :)
Men hva tenker dere? Hvis ikke denne er positiv så vet ikke jeg.. Men kan hende jeg ser det jeg ønsker å se liksom.

Tok ny el-test nå, den var negativ så tenkte lhtoppen var kort. Dyppet cb digital i samme urin som idag tidlig, og den var negativ :sorry: Skikkelig skuffa for teststreken på babyplan sine ser jo sterkere ut enn kontrollstreken. :( Kan det ha noe å si at urinen stod noen timer?
 
Denne må jo være positiv?!?
Clearblue digital er så dyrt så turte ikke å sløse enda en. Men har urninen stående i tilfelle :laughing002
Skal teste igjen ikveld og se om den blir enda sterkere og vurdere når jeg skal bruke enda en digital for å dobbeltsjekke :)
Men hva tenker dere? Hvis ikke denne er positiv så vet ikke jeg.. Men kan hende jeg ser det jeg ønsker å se liksom.
Positiv!! :D:D
 
Denne må jo være positiv?!?
Clearblue digital er så dyrt så turte ikke å sløse enda en. Men har urninen stående i tilfelle :laughing002
Skal teste igjen ikveld og se om den blir enda sterkere og vurdere når jeg skal bruke enda en digital for å dobbeltsjekke :)
Men hva tenker dere? Hvis ikke denne er positiv så vet ikke jeg.. Men kan hende jeg ser det jeg ønsker å se liksom.
Ingen tvil at denne er positiv :)
 
Tester på morgenen før jobb. Sånn i 7 tiden. Dag 13 i syklusen i dag. På morgenurin kl 7:00 med 7 timer oppspart urin så den slik ut som på bildet.

Så Tviholdt jeg meg fra 8:00-12:00 uten å drikke i Vis vedlegget 265411det hele tatt og da kom såvidt en strek[emoji85] veldig svak. Håper bare det er fordi det bare var fordi jeg hadde holdt meg i 4 timer. Men urinen var veldig gul da. Stappfull blære.
Å holde seg i 4 timer skal være nok (og ikke drikke på to timer). Ville faktisk ha prøvd å teste senere på dagen siden LH øker utover dagen. Siden du får så svake streker morgen og formiddag. En mulighet er jo at du har en kort LH topp som ikke kommer med på testene (men du skulle ha sett en økning) eller du har en litt kort lutealfase.
 
.
 
Å holde seg i 4 timer skal være nok (og ikke drikke på to timer). Ville faktisk ha prøvd å teste senere på dagen siden LH øker utover dagen. Siden du får så svake streker morgen og formiddag. En mulighet er jo at du har en kort LH topp som ikke kommer med på testene (men du skulle ha sett en økning) eller du har en litt kort lutealfase.

Hva mener du med kort lutealfase?[emoji28]
 
Hva mener du med kort lutealfase?[emoji28]

Lutealfasen er tiden fra el til tante rød kommer :) Er den perioden kortere enn 12 dager kan det være litt vanskeligere å bli gravid :)
Men alt imellom 10-18 dager regnes som normalt.
 
Tok en digital noen timer senere i samme urin :( Var helt sikker på at den var positiv!
Er det den digitale som ser etter økning? For hvis du tester forsent så kan det jo hende den ikke får med seg økningen derfor negativ test? Har ikke brukt de digitale testene før så kan ikke noe særlig om de. Håper den viser max/positiv snart.
 
Er det den digitale som ser etter økning? For hvis du tester forsent så kan det jo hende den ikke får med seg økningen derfor negativ test? Har ikke brukt de digitale testene før så kan ikke noe særlig om de. Håper den viser max/positiv snart.

CB digital :) Aldri brukt den før, men skal vise smilefjes ved positiv. Ingen anelse hvordan den fungerer helt ærlig.
Men synes den idag tidlig så klart positiv ut. Skal teste igjen imorgen, hvis det bare blir negative fremover kommer jeg til å tolke den idag som positiv :)
 
CB digital :) Aldri brukt den før, men skal vise smilefjes ved positiv. Ingen anelse hvordan den fungerer helt ærlig.
Men synes den idag tidlig så klart positiv ut. Skal teste igjen imorgen, hvis det bare blir negative fremover kommer jeg til å tolke den idag som positiv :)
Ville ha stolt på de strimmeltestene for det var ingen tvil om at de er positive altså :)
 
Ville ha stolt på de strimmeltestene for det var ingen tvil om at de er positive altså :)

Tusen takk! Fikk et veldig forklarende svar i en tråd jeg lagde om temaet fordi jeg ble så forvirret. Ser ut som man må begynne med de digitale i god tid før el fordi de bruker den første testen som referansepunkt. Den første testen tok jeg når strimlene var like før positive.

Såååå... Å bruke digital for å dobbeltsjekke strimlene fungerer nok ikke... :p Og jeg tror jeg kan si at mysteriumet er løst og at testen idag er klart positiv!! :D
 
Tusen takk! Fikk et veldig forklarende svar i en tråd jeg lagde om temaet fordi jeg ble så forvirret. Ser ut som man må begynne med de digitale i god tid før el fordi de bruker den første testen som referansepunkt. Den første testen tok jeg når strimlene var like før positive.

Såååå... Å bruke digital for å dobbeltsjekke strimlene fungerer nok ikke... :p Og jeg tror jeg kan si at mysteriumet er løst og at testen idag er klart positiv!! :D
Så bra du fikk et skikkelig svar av noen som kan det :)
 
Lutealfasen er tiden fra el til tante rød kommer :) Er den perioden kortere enn 12 dager kan det være litt vanskeligere å bli gravid :)
Men alt imellom 10-18 dager regnes som normalt.

Kan fort hende at jeg har sen eggløsning ja...
 
Har du kontroll over ca hvor lang tid det er imellom el og mens? :)

Absolutt ikke. Dette er første syklus jeg tar ELtester. Fra 2015-2017 hadde jeg 1 blæremola, 1 SA og 4 MA. Så NÅ fant Porsgrunn ut at jeg har et antistoff som lager små blodpropper. Det sa ikke sykehuset der jeg ble utredet for habituell abort noe om! Skal melde til pasientombudet hele denne fuckings situasjonen. Ble gravid på første og andre forsøk før. Nå sa Porsgrunn at siden i fjor har jeg fått lite egg og må bruke støttemedisiner som skal tas fra EL... Porsgrunn mener jeg har sen eggløsning og derfor altfor kort lutealfase så jeg skal bruke Lutinus fra EL og Ovitrelle. Likevel forventer jeg at EL skjer til normal tid[emoji24] Hvis jeg i det hele tatt har EL[emoji24][emoji24][emoji24] hadde jeg bare funnet den jævla eggløsninga[emoji24][emoji24][emoji24] FAEN!!!
 
Back
Topp