~Eggløsningstestene våre Juli 2018~

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av MiniMe80, 1 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Her kan vi legge ut våre eggløsningstester og ellers sp.mål ang EL og testing :)

Den beste tiden å teste er på ettermiddag/kveld siden LH øker utover dagen. Men for noen så er det best å teste på morgenen. Noen har veldig kort LH topp så det er ikke sikkert man får en positiv test, mens noen kan få positiv test over flere dager.

• Liker Liker x 2
  2. Miniknøttet Gift med forumet

Endelig max i dag!

20180701_093008.jpg

• Liker Liker x 4
  3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

4. Miniknøttet Gift med forumet

Må bare overbevise den syke kjæresten min om en runde i dag

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Lykke til! Håper han er litt bedre og klarer en runde i dag.

• Liker Liker x 1
  6. :Twinni Elsker forumet

Denne er vel positiv? Hurra!!!!! :gen014:gen014:gen014 Når bør aksjene legges?? La inn på onsdag og fredag. Planen er i kveld og i morgen om det går.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  7. :Twinni Elsker forumet

• Liker Liker x 1
  8. Persillebrille Forelsket i forumet Himmelbarn

IMG_2975.JPG

Jeg blir sprø Dag 11 i syklusen i dag og siden dag 7 har testene vært helt like! Har aldri brukt ELtester før. Det virker umulig at jeg noen gang får positive ELtester Er ganske nervøs siden gyn sa det begynner å bli lite egg. Syklusen er på bare 25/26 dager.

9. xiddigaha Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

• Liker Liker x 1
  10. xiddigaha Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Be han ta seg noen paracetter så han orker en runde :p:hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  11. Miniknøttet Gift med forumet

Kanskje det

12. Malin28 Andre møte med forumet

Den øverste er fra i dag tidlig, den andre fra i kveld. Har ikke fått mensen etter SA, for ca to uker siden

60BDE061-93F5-4A65-AB6F-CFD96BB78923.jpeg

13. :Twinni Elsker forumet

Må spørre dere her nå.. Hadde knallpositive eltester i går. Den lengst til høyre er fra nå, er den fortsatt positiv (bare ikke like sterk som de fra i går) eller er kontrollstreken bare litt dårlig og ujevn farge på denne? Klarer ikke bestemme meg når jeg ser på den :hilarious:o_O Det vil vel si det er stor sjans for at egget slippes i dag siden de var tydelig sterkere i går?

Vedlagte filer:

• Nyttig Nyttig x 1
  14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Fortsatt positiv eller sånn i grenseland. Kanskje negativ test i ettermiddag? Egget kan da slippes i dag eller i morgen. Jeg hadde så vidt negativ test/i grenseland (etter to dager med positiv) tirsdag og tydelig negativ onsdag. EL var på onsdag.

• Liker Liker x 1
  15. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

EL i går eller i dag da :)

16. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Bare å legge inn aksjer :) Når den er negativ igjen så er mest sannsynlig EL :) Hvordan er testen i dag?

17. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Du kan fremdeles rekke å få positiv test. Hos noen kommer økningen veldig brått. Når på dagen tester du?

18. Turkistliv Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Første el-test denne perioden! Ser ut som antagelsene mine om el onsdag-torsdag er riktige! :) Men man vet jo aldri hvordan lh-nivået svinger. Denne er jo negativ, men erfaringene mine sier at den har sjanse for å bli positiv imorgen eller onsdag :)
    Burde jeg ta en ikveld også mon tro når teststreken er såpass sterk? Hm...
    Nei, jeg får klare å holde meg til imorgen altså :laughing002 #testetøs

Vedlagte filer:

19. :Twinni Elsker forumet

Takk :) Tok en ny test nå, fortsatt positiv, ja. Men de var sterkere i går. Tipper el i morgen egentlig da? Hadde elsmerter i går. I dag kjennes det bare litt ømt ut i magen. Blir nye aksjer i kveld. Også håper jeg sambo orker i morgen også.:D

20. :Twinni Elsker forumet

Snart positiv der ja. Tror jeg ville tatt en test i kveld. Men jeg tester to ganger om dagen :wacky:

• Liker Liker x 1

Del denne siden