Eggløsning!

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Får man vanligvis eggløsning til vanlig tid etter en SA?
Har eggløsningstester liggende, men som det står på pakken så vil de ikke slå ut rett etter en spontanabort...


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Hos meg ser det ut til å gå som vanlig. Var hos gynekolog for å sjekke at alt var ok etter saen. Hun sa at eggløsning sannsynligvis ville finne sted innen eg par dager og det er mine beregninger også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror min nettopp har vært etter SA for 2 uker siden... Så jeg håper litt på klaff på første forsøk, smertene er så sterke ved el att jeg vet når den har vært. Men las ett annet sted att den skulle komme 18 dager etter? :-/ blir forvirra, men har sex annenhver dag så treffer vi vel til slutt ;-)
 
Ok, da er det vell bare å sette i gang;)



Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Sitter og kjenner på min el nå, og den kom som om SA var en helt vanlig menstruasjon :) så slik er det med meg, men det betyr ikke att det er det samme med andre da :-/ men kjør på, la oss få disse babyene nå da :p
 
Satser på at EL var denne helga! ;)
Vil jeg få et riktig svar på en test med tanke på aborten og hcg i kroppen?
 
Er ikke sikker, det er første SA i mitt liv så har ikke så mye kunnskap...:/ Usikker på om jeg i det hele tatt kan stole på en graviditetstest nå eller om den vil bare viste SA? det er 3 uker siden nå, så jeg tror da att HCG nivået må ha gått ut?
 
Er ikke sikker, det er første SA i mitt liv så har ikke så mye kunnskap...:/ Usikker på om jeg i det hele tatt kan stole på en graviditetstest nå eller om den vil bare viste SA? det er 3 uker siden nå, så jeg tror da att HCG nivået må ha gått ut?

Ikke så lett å vite nei...
Viss menstruasjonen uteblir tror jeg at jeg bestiller en legetime, for å få bekreftet en eventuell graviditet:)
 
Hadde garantert en vellykket SA (om man kan si det) ikke tvil om att alt kom ut :p så jeg håper att hCG nivået gikk ned fort også
 
Har El i disse tider. Tatt eggløsningstest fra dag 8 og i dag på dag 10 fikk jeg blinkende smilefjes, men ikke max fertilitet, så må fortsette noen dager til. Har EL rundt 20 september. Håper det klaffer denne gangen. Har blitt gravid de gangene jeg har testet med eggløsningstester.
 
Jeg blødde over 4 uker etter min SA, og første syklusen etter det er jeg ikke sikker på om jeg hadde EL en gang... Tror det er vanlig å ha el ca 2 uker etter at man er ferdig med blødningene (korriger meg gjerne!).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp