Egg på frys

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Flere som har egg på frys som ikke vet om dere skal bruke dem hvis svangerskapet går bra? Vi har 4 stk på frys og venter nå nr 2. Planen var å ikke ha flere etter denne her, men jeg synes det er litt trist å tenke på de fire eggene som er igjen. Det er rimelig mye penger :p
 
Jeg har også 4 liggende. Har nå en spire og en frisk og rask gutt. Og syns det er trist. Hva som skjer med dem vet jeg ikke mine går ut i 2020..

Når går dine ut?
 
Da har du såfall mulighet å få litt avstand mellom dem :)
Har mye med alder og lav amh å gjøre også. Med en amh på 1, så er nok oddsen stor for at overgangsalderen kommer tidlig. Samboer blir 40 i år og han synes to er nok i forhold til alderen. Men skal aldri si aldri :D
 
1 på frys her. Synes det er veldig trist hvis vi ikke kommer til å bruke det, men blir 40 i høst så føler jeg begynner å bli litt for gammel. Hvis alt går etter planen får vi nr. 2 i august, og tror ikke jeg orker å starte på'n igjen med en gang liksom.. Men det skjærer meg i hjertet hvis vi skal la det siste egget gå til spille[emoji30]
 
Et egg igjen. Jeg synes også det er litt trist å tenke på at det bare skal gå til grunne, men barn nr 4 er uaktuelt. Skulle ønske det var lov med embryoadopsjon i Norge.
 
Et egg igjen. Jeg synes også det er litt trist å tenke på at det bare skal gå til grunne, men barn nr 4 er uaktuelt. Skulle ønske det var lov med embryoadopsjon i Norge.
Hadde vært fint med slik muligheter. Men ser også at det er ikke bare bare for kvinner å produsere egg sånn uten videre det tar på :) men igjen vi kan donere ryggmarkceller og det er like lang tid å produsere det og høsting men ikke alle som klarer det heller så fint ..
 
Back
Topp