Eget rom

6 måneder.
 
Eldste var 2,5 år, da ble søstra født og han fikk eget rom for å sippe å våkne av babyen
Mellomste flyttet inn til broren sånn drøyt halvannet år gammel, de delte rom til hun var 4 tror jeg
Yngstemor er snart 2,5 nå og jeg har egentlig ikke umiddelbare planer om å gi henne eget rom rett og slett fordi vi d først må LAGE rom til henne og det står ikke helt øverst på lista over ting å prioritere. Det blir nok, men usikker på når
 
Vi trengte gjesterom så det ble ikke lagd istand før han var 15 mnd, kunne nok flyttet før for hans del. Legges der, også kommer han inn ila natta
 
Storebror var 6 mnd og lillesøster var 3-4 mnd (la hun på samme rom som storebror). Begge sov mye bedre i egen seng enn ved samsoving eller bredside crib. Sett i ettertid skulle vi lagt storebror på eget rom før, men som førstegangsmor var jeg da litt mer redd og turte ikke.
 
9 mnd. Men hadde det ikke vært for at vi pusset opp soverommet vårt og måtte sove på hennes rom, hadde det vært tidligere. 3-6 mnd kanskje.
 
Frøkna var litt over 1år,blir nok det samme med lillegutt :)
 
6-7 mnd gammel. Han våknet bare vi snudde oss i senga, og mente da at vi kunne være våkne i 2-3 timer og underholde han... [emoji849] Skal nevnes at jeg sov på madrass på gulvet inne hos han i 1,5-2 mnd før han slo seg ordentlig til ro der.
 
Egentlig fra starten av, skulle ha han i vugge på vårt rom, men der ville han ikke sove og han roa seg ikke i vår seng, sa da la vi han i egen seng på eget rom og der sov han som bare det :p
 
Eldste var 1 år. Minste på 2,5 mnd sover fortsatt med oss [emoji4]
 
Omtrent ett år :)
 
Blei flytta til et rom innenfor mitt uten dør imellom når hun var 6 mnd, flytter på egent rom denne sommeren, hun blir 2 år i august :)
 
Eldste var ca 6 mnd. Da hadde hun begynt å våkne og sov mer urolig enn hun pleide. Sov mye bedre etter hun flyttet, alle sammen :)

Minsten på 10 uker sover hos oss, og kommer mest sannsynlig til å gjøre det til vi flytter siden det er dårlig plass her. Håper på å få flyttet innen året :)
 
Ikke flytta enda, planen er å flytte henne etter ferien. Blir så ustabilt å få to uker på eget rom, så fire uker ferie der hun må sove sammen med oss, og så tilbake på eget rom igjen. Hun er straks ett år.
 
Eldste var 14 mnd, før den tid bodde vi i leilighet med kun ett soverom. Hun våknet av den minste lyd fra oss, så burde hatt eget rom tidligere. Lillebror er bare to mnd, så han ligger på rommet vårt en god stund til, flytter han på eget rom når det virker som han er klar for det [emoji4]
 
Begge våre har sovet med oss lenge. De har hatt egne rom med seng og leker, men har ønsket å sove hos oss. Det har de fått lov til så lenge de har ønsket.
 
Back
Topp