Egenlagd adventskalender eller kjøpt ferdig?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi er så lei av alt småtteri som blir kjøpt til pakkekalender som bare blir liggende å slenge, så nå har vi lyst til å få ungene til å gå for ferdig kjøpt. Prisen blir den samme uansett, så det får være det samme.
Selv om det sikkert blir liggende å slenge det også [emoji85]

Hva slags ferdig kjøpt kalender hadde dere da gått for?

Aller mest har jeg lyst til at de skal gå for en sjokoladekalender eller noe sånt, det blir iallfall borte [emoji13][emoji23]
 
Hadde en dinosaur i fjor. Stor stas, men finner ikke i år. Han sa han ville ha i år også. Så her blir det enten Kinder sin med sjokolade eller egenlagd med en del ting og noe smått godteri.
 
Playmobil. Fordi hun allerede har en del fra før og bygger da på det hun har. Heller det enn noe nytt som bare blir liggende etter kort tid.
 
Kjøpte my little pony og paw patrolkalender i England. Sjokoladekalender. Orker ikke styr med små ting hver dag som bare blir liggende.
 
Lager gavekalender til frøkna[emoji4] Første gang hun får det[emoji108]
 
Jeg tenker vi skal prøve Forskerfabrikken sin til neste år :D

I år blir det perlekalender herfra og så vet jeg ikke hva svigermor/mamma finner på [emoji14]

Tidligere har vi hatt Lego sin og Kinder :)
 
Hadde gavekalender for lille i fjor, han var da 6-7mnd og fikk en innpakket maispinne hver dag.
Litt usikker hva jeg skal putte inni i år, men blir vel litt fruktstenger, smoothier og babygodteri ca 10-15 kroner per pakke, evnt noe større et par dager om jeg finner noe jeg har lyst til å gi.
 
Har også kun sjokoladekalender.

Utenom har jeg en gave på julafta tidlig med som regel julefilmer og julesnop. Så de kan kose seg mens de venter på alt skal starte.
 
Lager ikke:)
 
Litt usikker der i År faktisk :p må forhøre med med besteforeldre ifjor fikk han liksom 3 pakke kalendere, ble litt teit ..
 
Helt enig :) Her får han enten spiselige/drikkelige eller gjøremål i sin kalender samt en billig sjokoladekalender?
Alt fra at vi baker pepperkaker, pynter juletreet hans til rommet hans, pynter rommet hans, lager enkel julepynt, maler, spiller et spill, koser oss med en julefilm osv :) Samt mandariner, julebrus, kjekse, litt godis, kjeftboks osv :) Gjort det samme nå i mange år med stort hell :)
 
Pakkekalender her, men mye aktivitetspakker som pepperkakebaking, pepperkakepynting, kino, tur i skogen, juleverksted, biblioteks tur osv. Også små ting som de trenger og ikke trenger. Fungerer fint her [emoji1]
 
Back
Topp