Edit innlegg ?

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Er det bare meg eller er det flere som ikke får til å redigere/Edit innleggene de har lagt inn? Jeg kunne det før, men nå kommer det aldri opp som et valg at jeg kan redigere mitt eget innlegg. Har slettet appen og installert på nytt, og prøvd på pc, men får det fortsatt ikke til.
 
Er det bare meg eller er det flere som ikke får til å redigere/Edit innleggene de har lagt inn? Jeg kunne det før, men nå kommer det aldri opp som et valg at jeg kan redigere mitt eget innlegg. Har slettet appen og installert på nytt, og prøvd på pc, men får det fortsatt ikke til.
Jeg hadde det sånn for et par måneder siden. Prøv å send en PM til en av moderatorene. :) Tror det bare er noe som låser seg nå og da.
 
Er det bare meg eller er det flere som ikke får til å redigere/Edit innleggene de har lagt inn? Jeg kunne det før, men nå kommer det aldri opp som et valg at jeg kan redigere mitt eget innlegg. Har slettet appen og installert på nytt, og prøvd på pc, men får det fortsatt ikke til.

Tamara kan hjelpe deg, er en innstilling på profilen din hun må fikse på. Det faller ut hos noen i blant
 
Back
Topp