Dyrere klær etter barna

Brukes, arves og gis bort.

Nå kjøper ikke jeg "dyre" sånn som du da, men vinterdresser av litt kvalitet koster jo en del.
 
Det som er i god stand, selges videre ;)
Noe som vil si mesteparten, da vi har litt mye klær :p
 
Beholdes til neste som kommer i mars, deretter selges eller gis bort [emoji1360]
 
Beholdes til evt søsken og så får vi se hvordan det ser ut da. Tipper det gis bort i arvekarusellen, evt selges dersom neste blir gutt og plagget er jentete.
 
Yttertøy i god stand selges, det meste sendes til fretex. Lillebapysjen skal jeg selge:p selv om det den blir vel ganske slitt etter et års bruk:eek:
 
De selges hvis de er fint brukt. Ellers gis de bort.
 
Det som er i god stand, selges videre ;)
Noe som vil si mesteparten, da vi har litt mye klær :p

Samme her. Har ganske så voldsomme mengder med klær, gitt. ☺️
 
Det som er helt etter eldste bruker minsten. Om det eventuelt går videre til tredjemann avhenger litt av hvilket kjønn det er på den som kommer. Gutta har begynt å få ønsker på klærne, så det er ikke mye som kan brukes av jente, og det meste under str 110 er borte. :p
Det som er i god stand har til nå blitt solgt og gitt bort, resten havner i fretexboksen.
 
Alt av ull og evt annet venninna mi ville ha har hu fått. Ellers hører jeg med ei kollega om det er noe som er interessant, har fått mye av hu så greit å kunne gi noe tilbake :) ellers gir jeg mye til fretex da det er vanskelig å bli kvitt klær her...
 
Selger alt som er pent. Det som er oppbrukt bruker jeg enten om igjen selv eller gir til fretex
 
Prøver å selge alt som er såpass pent brukt at jeg selv kunne kjøpt tilsvarende. Får jeg ikke solgt det så gir jeg bort eller leverer til uff.
 
Back
Topp