Dusjer/bader barna sammen?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Mine to på 1 1/2 og 6 år elsker å dusje sammen. Men når sette en stopper for det? Når er det ikke greit lenger?
 
Det stoppet seg av seg selv når eldste var 4-5 år, og han ville dusje/bade alene. Vi voksne fikk ikke være med heller. Så da måtte vi vise ham hvordan han skulle vaske seg, sånn at han skulle klare det selv.
 
Mi på fem vil ikke bade med han på to lenger fordi han spruter for mye. :p
 
Mine på 8,5 og 6 bader fortsatt gjerne sammen. Og lillesøster på 15 mnd får være med.

Jeg tenker det stopper når de ikke vil lenger
 
Mine på 4 og 8,5 kan finne på å bade sammen fortsatt. Men merker at eldste foretrekker å dusje/bade alene nå
 
Mine på 10 og 1,5 kan fint dusje sammen. Det stopper når en av de ikke lenger ønsker å gjøre det.
 
Mine bader sammen av og til enda, men oftere og oftere eldste ikke vil og da slipper hun selvsagt det, hender hun heller dusjer med meg.
 
Mine bader ofte sammen, og leker og koser seg skikkelig <3 gutt og jente på 5,5 og 4,5 :)
 
De slutta når minsta var nærmere 4 år. Eldste nærma seg 8 år da.
Da var de ikke så interresert lengre. Så da gikk det av seg selv
 
6-åringen og 8-åringen her elsker å bade sammen. Så lenge de ser på badekaret som en lekeplass er det sikkert morsomst å være to.:) 8-åringen vil være alene på badet når han dusjer da, for da er det nemlig ingen som skal se ham naken.:hilarious:
 
Åååå... savner den tiden jeg bare kunne putte begge to i dusjen samtidig :) de sluttet med det ved skolestart.
 
Hender at de bader sammen. 7 og 3 år.
 
Bader ofte sammen, 10 år, 2 år og 1 år. Gutter de eldste og jente yngste. Har ikke tenkt på at de må slutte med det. Blir vel når det faller seg naturlig for eldstemann i første omgang. Foreløpig er det kkke noe tegn på at han har planer om å slutte
 
stopper gjerne av seg selv tenker jeg :)

jeg og lillebroren min badet ofte sammen når han var liten, jeg var 10 når han ble født, men det stoppet av seg selv når han ikke var liten og søt lenger (vil tro rundt 1.5-2års alder)
 
Når de ikke vil mer tenker jeg :)
 
Back
Topp