Du vett du er gravid når...

Når du går med en klump i halsen nærmest konstant og den klumpen bare er forrige måltid som ligger på lur [emoji85][emoji21]
Når du er så trøtt at du nesten må ta en powernap over pulten på jobb [emoji87][emoji28]
 
Når du må vaske håret oftere fordi det er så fett at du blir direkte kvalm av det [emoji51] Selv ikke tørrsjampo hjelper!
Jeg har også oppdaget at håret blir fortere fett [emoji33] Er det noe som typisk skjer når man er gravid..?
 
Når du spiser og spiser men aldri blir mett
 
Når du prøver å finne ting i huset som er like store som babyen i magen er uke for uke[emoji87] (morsomt for både meg og kommende storebror[emoji7])
 
Når du tar power nap flere ganger i døgnet, må tisse hele tiden - og våkner på natten flere ganger for å tisse. Når du er sulten men ikke klarer spise for du er så kvalm:depressed:
Og når du hele tiden er engstelig og glad om en annen :):Heartpink
 
Når du såvidt husker å ta på deg sko når du skal ut. Mannen lurer på om det ikke er mulig å ta seg litt sammen, men hjernen vil bare ikke fungere.
 
Når du ser på magen (som har vokst[emoji1319]) hele tida og prøver å gjøre det diskré [emoji85][emoji23]
 
Haha kjente meg igjen i masse her! Jeg sover minst en gang om dagen, pluss legger meg tidlig på kvelden, sovner i det hodet treffer puten. Har aldri måttet tisse midt på natten før, det gjør jeg no, lager meg to skiver polarbrød med syltetøy samtidig! Ellers spiser jeg hele tiden, er ikke kvalm men blir «uggen» med en gang jeg ikke får spist. Sjokomelk hjelper mot alt ❤️
 
Når du har med en pakke kjeks og en flaske vann i bilen når du skal ut på noen ærender
 
Når du tar tannkrem på en annen tannkremtube i stedet for tannkosten fullstendig smeltehjerne her
 
Når du tar sønnens tannkrem på mannens tannbørste for å pusse tennene [emoji85] Pregnancybrain!
 
Back
Topp