Du vet du har født når ...

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Tenkte det kunne være moro med en slik tråd nå som flere og flere av oss føder de etterlengtede aprilbabyene våre :Heartred.


... Når du tar deg i å kjenne etter spark i magen, før du kommer på at babyen jo er ute nå.

... Når "graviditetsmagen" du har igjen ikke plager deg det meste. Det var jo inni der det lille mirakelet ble til.
 
....Når du føler deg modellslank når magen blir borte. ah..for en følelse:cool01

....Når du gruer deg til å gå på do for å bæsje og så vidt tørr å slippe den ut i frykt for smerten :pale:sick009

Er det jeg kom på så langt:)
 
Du vet at du har født (keisersnitt) når ungen ligger på fanget og sparket deg i magen og det gjør vondt [emoji85]
 
Du vet du har født når du heller vil tisse i dusjen og spyle deg nedentil, enn å tørke deg med papir (for det gjør vooondt) :p

Du vet du har født når sykepleier eller svigermor står ved siden av deg i dusjen kl 04.00, fordi du er desperat av melkespreng og ikke har brystpumpe tilgjengelig! Auu
 
En mager trøst å vite at man ikke er alene :).
Absolutt;) men jeg klager ikke...er storfornøyd om jeg får 4 timer sammenhengende søvn om natten og en dupp eller to i løpet av dagen :Drart hvor opplagt man føler seg til tross for lite søvn egentlig :)
 
Absolutt;) men jeg klager ikke...er storfornøyd om jeg får 4 timer sammenhengende søvn om natten og en dupp eller to i løpet av dagen :Drart hvor opplagt man føler seg til tross for lite søvn egentlig :)
Det er vel ikke helt å regne for lite søvn? Fire timer sammenhengende har skjedd svært få ganger siden mini kom for snart tre år siden...
 
Når du endelig kan klemme samboeren skikkelig igjen[emoji173] ikke stå og strekke seg en halvmeter unna hverandre [emoji23]
 
Når du svetter ekstremt mye.. :p

Når det er melkeflekker overalt på badet etter du har stelt deg..
 
Når du endelig kan bevege deg fritt igjen :D
 
Når dagene og nettene går i ett
..og du henviser til "mellom den og den ammerunden" istedenfor klokkeslett
 
Back
Topp