Du vet du er nybakt mamma når..

Når du er stuptrøtt og skrubbsulten, men har kun tid til en av tingene [emoji42]

Når maten er kald og tørr når du endelig får tid til å spise
 
Når du sitter i bilen å venter på at baby skal våkne. Jeg skal på IKEA men VET at når baby våkner så skal han ha mat [emoji23]
 
Av gammel vane i kveld, etter dusjen, så tar jeg på meg joggebuksa og en vid tshorte. BH blir liggende igjen på badet, for jeg lekker jo ikke melk fra puppene! Ettersom gubben tresker i kveld, så koser jeg meg med ost og kjeks. Setter på åndenes makt fra opptak, blir litt redd.... vel- d starter tydeligvis udrivningen min av melk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] stor ring på en grå tshorta [emoji23] meeeen går mann og skifter av den grunn? Neinei- godt med ost og kjeks, bare spise opp først! [emoji23] dusje før jeg legger meg igjen vel! [emoji23]
 
Når alt tar minst dobbelt så labg tid som før, så du blir strålende fornøyd av å få gjort husarbeid, eller rekke en timeavtale!
 
Når du skal blande saft å glemmer glasset. Satte på vannet å sto å helte safta i vasken!! forstod ikke hvorfor glasse ikke blei fullt..

Når du skal legge på plass kjøkkenhåndkle å grytekluta å ende me å kaste dei i søppla
 
Når du får en telefon fra politistasjon, hvor de lurer på om du har mista lommeboka. Men ikke oppdaget det og aner egentlig ikke hvor du hadde den sist og må svare "kanskje, sannsynligheten for det er stor"
 
Back
Topp