Du vet du er høygravid når.....

Når de største ungene spretter til for å hjelpe minsten hvis han trenger noe, fordi de vet at ikke mammaen kommer seg opp av sofaen fort nok :p
 
Du er for andpusten til å snakke når du har gått opp trappa!
 
Når du heller sitter i stillhet i sofaen, enn å strekke deg etter fjernkontrollen for å sette på tvn. :p
 
Når ungene søler chips som Faren har satt innen rekkevidde. Og du ikke tar det før morgenen etter pga du håper eieren av chipsen skal ordne opp etter idiotien sin!:facepalm::banghead:

Fatter ikke at man kan være så sløv, og lite forståelsesfull når kona har det tøft!
Pga høygravid, og skikkelige smerter ved bevegelse:scared001
 
Når ungene søler chips som Faren har satt innen rekkevidde. Og du ikke tar det før morgenen etter pga du håper eieren av chipsen skal ordne opp etter idiotien sin!:facepalm::banghead:

Fatter ikke at man kan være så sløv, og lite forståelsesfull når kona har det tøft!
Pga høygravid, og skikkelige smerter ved bevegelse:scared001
Åååå, det der hadde jeg og reagert kraftig på! Dvs, gjorde det, da svigerinna og en vennine gav barna hver sin halvfulle chipspose i sofaen og gikk, det lå jo søren meg chips utover hele stua og kjøkkenet etterpå! Og hvem måtte koste det opp? Joda, den ødelagte gravide dama...
 
Åååå, det der hadde jeg og reagert kraftig på! Dvs, gjorde det, da svigerinna og en vennine gav barna hver sin halvfulle chipspose i sofaen og gikk, det lå jo søren meg chips utover hele stua og kjøkkenet etterpå! Og hvem måtte koste det opp? Joda, den ødelagte gravide dama...

Ojj hun/dem burde vist enda bedre :eek:
OG dem burde spurt deg diskré om det var greit først!
 
Når du mister ting på gulvet, og du vet det ikke er verdt å bøye seg for, å går videre
 
Når du later som at du ikke ser at du sølte mat på gulvet, i håp om at mannen skal se det og tørke det opp litt senere!
 
Når du går og håper på at ting skal begynne å gjøre vondt snart.. (utålmodig og vil gjerne kjenne rier snart :p )
 
Når du holder på med maserier i timesvis vær dag!
Tar en råsjanse, og tar med deg 1 åring, og 3 åring i åpen barnehage, for å aktivisere dem.
Men ender opp med, og måtte dra hjem i panikk når takene plutselig ramler over deg i et! :facepalm:

Flaut med alle blikkene når jeg sto, og pusta meg gjennom. Og pinlig med all oppmerksomhet.
Ville bare synke gjennom gulvet:dead:
 
Back
Topp