Du vet du er gravid når...

Når man våkner om morgenen og starter med symptomjakten på vei til doen [emoji23]

Ha ha, ja her klemmes det på puppene som bare det om morgenen. De er omtrent normale på morgenen, og supervonde på kvelden [emoji23]
 
Ser kakekrigen... og har så j@₩/ lyst på fløtekake selv om jeg til vanlig ikke liker det[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Når klokka er 21.17 på en fredagskveld og du har lagt deg :p
 
Når man holder pusten flere ganger på matbutikken fordi det stinker mat der:depressed:
 
Når man kan ligge å slappe av hele dagen, samt sove underveis, men samtidig gå å legge seg før 10 på kvelden og sove gjennom natten (bare med ett par dobesøk selvfølgelig)

#trøtt
 
Når du skal ta et tullebilde på snap til ei venninne, og lar begge øynene peke inn mot nesen, og ender opp med å bli kvalm og uvel av det:bag:
 
Når du nesten begynner å gråte når snart 8 åringen skaper seg og ikke hører etter. Har faktisk skjedd at jeg begynte å gråte og måtte gå på loftet å sette meg[emoji85]
 
Når du ser en facebookvideo av en sjokoladekake som blir delt, hvor sjokoladen inni bare flyter utover, og du blir så kvalm som du aldri har blitt før:meh:
 
Når du ser en facebookvideo av en sjokoladekake som blir delt, hvor sjokoladen inni bare flyter utover, og du blir så kvalm som du aldri har blitt før:meh:
Hvis det er den videoen jeg tror så må jeg si meg enig :meh:
Det er så mange matvideoer o.l som jeg må scrolle fort forbi.
 
Back
Topp