Du vet du er gravid når......

...når du plukker deg ut det største, fineste jordbæret, fjerner stilken, kaster jordbæret i søppelbøtten under kontorpulten og putter stilken i munnen. *Sukk*
 
Når du er så dritsur av dårlig vær att det går ut over gubben... som er på 100vis av sjømils avstand! Kan være gla han er langt unna!
 
Når du er så dritsur av dårlig vær att det går ut over gubben... som er på 100vis av sjømils avstand! Kan være gla han er langt unna!

Været er vel enda mer begredelig i dag? Ser ut som noen av flyene som skal til Lofoten kommer hit i stedet[emoji85]
 
Været er vel enda mer begredelig i dag? Ser ut som noen av flyene som skal til Lofoten kommer hit i stedet[emoji85]
Ser det står på nyhetene nå... pga tett tåke... denne dustetåka ha vært nærgående i flere dager allerede... bikkjekaldt...
 
Begredelig ja... fyyyy fasan så lei:arghh::banghead:
Er IKKE på talefot med gubben idag!!!:laughing021

Ser det står på nyhetene nå... pga tett tåke... denne dustetåka ha vært nærgående i flere dager allerede... bikkjekaldt...

[emoji38][emoji85] Når er det han kommer hjem? (Håper for hans del det er etter ett par dager etter finværet som ventes nå[emoji23][emoji12])
Må være lavere tåke i dag enn de tidligere siden ikke flyene kommer ned en gang[emoji28] Satser på stor bedring i morgen[emoji16][emoji1319]
 
[emoji38][emoji85] Når er det han kommer hjem? (Håper for hans del det er etter ett par dager etter finværet som ventes nå[emoji23][emoji12])
Må være lavere tåke i dag enn de tidligere siden ikke flyene kommer ned en gang[emoji28] Satser på stor bedring i morgen[emoji16][emoji1319]
Ja jeg hører flyene surrer over her å flyr vidre,stakkars folk:hilarious:
Hahaaa,ja det er enda 12 dager igjenn så det bør være minst 7 godværsdager fremover :hilarious:
 
Når du kjører hjem igjen (tok heldigvis bare 30 min ekstra) fordi mannen har glemt å ta med bbhugme puta mi til vi skal på hotell ...
 
Når du slapper av på sofaen etter middag, for så å føle seg sulten igjen..
Må virkelig tenke over hvor ofte jeg spiser :smiley-ashamed004
 
Du ikke kan snu deg på natten uten å våkne!
 
Back
Topp