Du vet du er gravid når......

Når du optimistisk smører en skive med noe du har skikkelig lyst på, tar én tygg og hiver resten i søpla fordi det var skikkelig kvalmt :grumpy:

Irriterende når jeg først har orket styret med å lage en skive o_O
 
Når du optimistisk smører en skive med noe du har skikkelig lyst på, tar én tygg og hiver resten i søpla fordi det var skikkelig kvalmt :grumpy:

Irriterende når jeg først har orket styret med å lage en skive o_O
Håper kvalmen gir seg snart! Her har den forsvunnet helt
 
Når du kommenterer under feil tråd på babyverden, og ikke innser det før noen andre kommenterer det.

Var ei som hadde lagt ut bilde av en fot, etter fotbehandling og lurte på om hun skulle klage da hun ikke var fornøyd.

Jeg hadde akkurat lest en tråd med bleier fra rema1000, libero osv, så presterer jeg å skrive til denne «fot jenta»: veninnen min bruker rema 1000 sine....

Herregud.... hahaha
 
Når du kommenterer under feil tråd på babyverden, og ikke innser det før noen andre kommenterer det.

Var ei som hadde lagt ut bilde av en fot, etter fotbehandling og lurte på om hun skulle klage da hun ikke var fornøyd.

Jeg hadde akkurat lest en tråd med bleier fra rema1000, libero osv, så presterer jeg å skrive til denne «fot jenta»: veninnen min bruker rema 1000 sine....

Herregud.... hahaha
Og får til svar; rema 1000 sine? Fot?
 
Når du kommenterer under feil tråd på babyverden, og ikke innser det før noen andre kommenterer det.

Var ei som hadde lagt ut bilde av en fot, etter fotbehandling og lurte på om hun skulle klage da hun ikke var fornøyd.

Jeg hadde akkurat lest en tråd med bleier fra rema1000, libero osv, så presterer jeg å skrive til denne «fot jenta»: veninnen min bruker rema 1000 sine....

Herregud.... hahaha

Hehe ja jeg så den og skjønte hva som var skjedd :p:D
 
Du vet du er gravid når du sitter i sofaen og er bilsjuk på 8. Uka
 
Du vet du er gravid når du ikke har kontroll på følelsene i det hele tatt og begynner å hylgryne(som et lite barn som har slått seg) for mannen skal reise på jobb i Nordsjøen...
 
Back
Topp