Du vet du er gravid når......

Spiser for å holde kvalmen unna men sliter med å få matlyst fordi man ikke har lyst på noe....

Samme her. Står i kjøleskapet og stirrer inn. Ingenting som frister. Annet enn feite middager. Kan jo ikke ha det til hvert måltid [emoji87]
 
Når du går rundt med et surt eple i lomma, i tilfelle du blir skrubbsulten på to sekunder.
 
Når farris er blitt det beste man kan få i munnen!! Har ALDRI likt noen form for brus,siden jeg hater kullsyre.. men farrisdaforfaaasan:joyful::joyful::joyful::spitoutdummy:
Hahaha, men forandrer smakssansene noe helt vanvittig når man er preggy[emoji11] [emoji23]
 
Alt og ingenting frister samtidig ... kan være skrubbsulten, men da middagen er servert orker jeg ikke spise omtrent .. blir så fort mett, også er det denne kvalmen i tillegg....
 
Alt og ingenting frister samtidig ... kan være skrubbsulten, men da middagen er servert orker jeg ikke spise omtrent .. blir så fort mett, også er det denne kvalmen i tillegg....

Jeg blir ikke mett i det hele tatt. Har ikke vært mett på noen uker nå [emoji33][emoji85]
 
Jeg blir ikke mett i det hele tatt. Har ikke vært mett på noen uker nå [emoji33][emoji85]
Heldig!!! Nesten bedre det enn å konstant føle seg kvalm og ikke spise mye fordi det mest sannsynlig kommer opp igjen.. savner å ha ordentlig matlyst ååååå. Helt sykt kvalm igjen nå
 
Heldig!!! Nesten bedre det enn å konstant føle seg kvalm og ikke spise mye fordi det mest sannsynlig kommer opp igjen.. savner å ha ordentlig matlyst ååååå. Helt sykt kvalm igjen nå

Jeg er i stedet konstant ekstremt sulten, og da også kvalm. Spiser hele tiden, men det er ingenting jeg har lyst på. Merkelig situasjon [emoji51] Håper matlysten kommer og kvalmen din forsvinner snart [emoji8]
 
Jeg er i stedet konstant ekstremt sulten, og da også kvalm. Spiser hele tiden, men det er ingenting jeg har lyst på. Merkelig situasjon [emoji51] Håper matlysten kommer og kvalmen din forsvinner snart [emoji8]
Flink som iallefall klarer å spise! Haha! Håper det samme selv, savner å spise god mat, ordentlig middag. Og ikke bare småspise, fordi jeg ikke orker/blir kvalm...
stor klem til deg!!
 
Når du nesten begynner å grine av Paradise Hotel... .................
 
Når du lager middag (i dette tilfellet blomkålsuppe) men ender opp med å bare spise to skjeer, fordi du trodde det var det du hadde lyst på, men så ble det HELT feil[emoji23]
 
Når du lager middag (i dette tilfellet blomkålsuppe) men ender opp med å bare spise to skjeer, fordi du trodde det var det du hadde lyst på, men så ble det HELT feil[emoji23]

Know the feeling! Gleda meg til middag i går, hadde også middagsbesøk, tok et bit og ble bare enda mer kvalm. Måtte tvinge i meg resten for å ikke vekke mistanke [emoji51]
 
Når du sitter under stekeovnen og venter på at pizzaen skal bli ferdig. Med en pakke salt kjeks i fanget. Fordi du ikke klarer å vente på pizzaen #sulten #kvalm #desperat
 
Når du griner av Tangerudbakken :)
Er så kvalm at du blir bilsyk :banghead:
Tisser hele tiden!
Griner når noen får til noe på TV :(
Hodeverken er der konstant
Man sover mer en gang om dagen :angelic:
 
Når mannen stinker av såpe og deo når han er nydusjet- forferdelig å sove ved siden av han i den stanken!!!!
 
Når du sitter på kulturhuset og vurderer om det er sosialt akseptert å ta seg en dupp i sofaen her. In public
 
Ååå, det der kjenner jeg igjen fra sist. Måtte kjøpe nye såper og deoer til han da, syntes alt lukta grusomt. Har ikke merka den aversjonen enda...
Hahah, hatt det sånn de andre 3 gangene også[emoji23] [emoji37] Alt lukter så sinnsykt sterkt og vondt[emoji44]
 
Back
Topp