Du vet du er gravid når...

Når du er mer sliten når du våkner enn mens du la deg pga så mange, rare drømmer [emoji38]
 
Du føler du lukter hva ungen din spiste til middag dagen før når du bytter bleie :yuck::sour:...

Og du lukter når han har gjort i bleien uansett om han er langt unna. Ekstrem luktesans :(
 
Når du ser på MasterChef og begynner å grine... Skjer hver gang jeg er gravid - MASTERCHEF liksom!?! o_O
 
Når du ikke kan synge én sang uten å bli andpusten. Måtte legge meg ned på sofaen etterpå [emoji849]
 
Når du ikke kan synge én sang uten å bli andpusten. Måtte legge meg ned på sofaen etterpå [emoji849]

Haha, kjenner meg igjen! Sist jeg var gravid, var jeg tilkallingsvikar på en barneskole, så da var det mye synging. Med en hvilepuls på 120, føltes å synge en sang som å løpe en maraton. Sto og gispet etter luft etterpå. [emoji23]
 
Du spiser et fullverdig måltid, og 5 min etterpå begynner å planlegge neste måltid [emoji28]
 
Når du blir sliten av byvandring med jobben fordi du bare har lagt på sofaen i flere uker.
 
Du blir kjemperedd av å se Hunger Games *panneklask*[emoji85] har sett dem flere ganger før, aldri syntes de var skumle, før hormonene kom inn i bildet [emoji23]
 
Du kjenner at du blir mer og mer sulten jo lenger ut i måltidet du kommer, og begynner å tenke på neste måltid før du er ferdig å spise [emoji28]
 
Haha, kjenner meg igjen! Sist jeg var gravid, var jeg tilkallingsvikar på en barneskole, så da var det mye synging. Med en hvilepuls på 120, føltes å synge en sang som å løpe en maraton. Sto og gispet etter luft etterpå. [emoji23]

Hahaha bare flaks du overlevde liksom[emoji23][emoji23]
 
Når du sitter og koker av sinne i lang tid etter å ha sett en videosnutt på Facebook av noen foreldre som løp fra ungen sin pga de var redde for en klovn [emoji22]
 
Når du blir rørt av hvor vakker Bergen er mens du ser på sykkel WM[emoji13]
 
Går fra å humre til å bryte sammen i latterkrampe, for å så begynne å hylgrine i løpet av 4 minutter, bare fordi samboeren sa noe litt teit og morsomt i sengen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp