Du vet du er gravid når...

Du kutter svingen inn på parkeringsplassen, og kjører på en skiltholder så dekket ryker og skjermen på siden skrapes opp... Det var så ikke min dag i går.. :(
 
Du griner av Talkmore-reklamen med faren som savner datteren som er i militæret - fordi du begynner å tenke på at ungene dine skal flytte hjemmefra en gang. Og de er henholdsvis 2,5 og ikke født ennå ... [emoji22][emoji23]
 
Du sitter og hylgriner mens du hører på ein farfar i livet på radioen i bilen! Og begynner å grine når du skriver dette :p
Blir rørt av den sangen eller også men nå måtte jeg virkelig skjerpe meg når jeg kom frem til barnehagen med vesla!
 
Når du slår skapdøra i magen
Når ting bare får bli liggende på gulvet
Når mannen får ta ut klær fra vaskemaskin (æ heng opp sjøl men kleskurva står på gulvet å det e jo så langt ned til gulvet [emoji23])
 
Når du må ta deg en matpause i rengjøringen :p
 
Altså.. Når du virkelig gråter av at Tom og Lynette i Frustrerte Fruer skriver under skillsmissepapirene. Klarer ikke slutte heller! Håpløst..
 
Når du våkne av krampe i leggen. Rimelig brå oppvåkning kan man si.
 
Når det å ta av seg BH'n på kvelden føles som tortur av værste slag...

Når du brekker deg av at samboeren prøver å kysse deg fordi han har spist en boks Pringles med KYLLING smak [emoji13][emoji13]
 
Når man har lyst på alt mulig man ikke kan spise eller drikke...... et glass vin nå i varmen hadde vært innenfor :p
 
Back
Topp