Du vet du er gravid når...

Når du plutselig blir avhengig av merkelige lukter.

F.eks synes jeg at håndsprit bare lukter himmelsk for tiden.
 
...du tror at det å løfte opp genseren skal hjelpe på "stramhetsfølelsen" fra magen. Og du ikke kan skjønne hvordan magen skal kunne vokse i 2 mndr til. Og du i tillegg melder deg inn på forumet her og skjønner at du er milevis fra høygravid tilogmed! :laughing002
 
Når du får spørsmål fra kidsa om du kan se beina dine, og du må innrømme at det er en stund siden du har sett de ja..
 
Når du får spørsmål fra kidsa om du kan se beina dine, og du må innrømme at det er en stund siden du har sett de ja..
Hahaha... datteren min på 8 stilte seg ved siden av meg, bøyde hodet sitt over magen min og sa « Det stemmer faktisk, jeg klarer heller ikke se føttene dine selv om jeg bøyer meg frem »
 
Du drømmer baby/gravidrelaterte ting omtrent hver natt
 
Når du strever rundt som en hval på land hver gang du skal opp av senga
 
Man klør seg på magen og plutselig danser hele magen som bare det :p
Hahaha.. skrev faktisk en status på facebook for en stund tilbake om dette.. får lyst på freia gele hver eneste gang magen danser som en delikat gele [emoji14]
 
Det stemmer. Magen blir plutselig allemannseie når man er gravid :D
Jeg var forberedt på dette, og trodde jeg kom til å hate det. Men det har nesten ikke skjedd, og nå savner jeg det nesten. Det er jo litt koselig at folk - så lenge jeg kjenner dem!! - viser at de bryr seg og er interessert på den måten!
 
Back
Topp