Du sitter utslitt i sofaen etter en lang og slitsom dag....

Spør om han skal finne noe til meg og tilbyr å "lage" middag. (Vil si take away) [emoji23]

Så lar han meg i fred og tar unga med seg så jeg sovner en times tid.
 
Lager mat, ordner litt i huset. Går på butikken hvis det er noe jeg har lyst på, legger mini. Heldig med han [emoji4]
 
Da ligger nok enten gubben på sofaen og scroller på finn, eller så jobber han overtid/er på dugnad/ i garasjen. Oppvarting aner han ikke hva er:hilarious:
 
Reelt sitter jeg ikke så ofte utslitt i sofaen. Jeg ligger i senga og sover sammen med lillemor. Og da lar han meg gjerne sove....
 
Med tre unger under seks år er vi som oftest like trøtte og slitne, begge to, men han er god på nakkemassasjer :)
 
Akkurat nå vandrer han rundt her, litt amper... fordi jeg ligger på sofaen når han vil rydde ;)
 
haha.. han sitter i sin ende av sofan og knotter på pcen og eg sitter i min ende og knotter på min pc..
 
Han spør om han skal fyre opp i peisen, lurer på kva eg vil ha/treng, han underheld frøkna og tek ansvar for matlaging og legging av ho. Akkurat det same som eg ville gjort dersom det var omvendt :)
 
Enten lar han meg være i fred, eller så slenger han seg ned ved siden av meg. Om jeg spør han om han kan hente noe, så gjør han det, men med mindre jeg har vært syk så kan jeg ikke huske han har tilbudt seg det.
 
Hahah han gjør gjerne enda mindre enn om jeg hadde vært oppe og flydd rundt :p
 
Han er nok enda mer sliten pga arbeidstiden så sjansen er stor for han halvsover på sofaen [emoji23]
 
Han lager mat til meg og masserer føttene mine. <3 :)
 
Så snille og gode menn dere har:Heartred
Vi gjør små ting for hverandre nesten daglig. Viktig å sette pris på partneren sin. Men er jeg dårlig trør han ekstra til og lager middag, serverer meg drikke osv:)
 
Back
Topp