Du har ikke tilgang til dette

bessie

Elsker forumet
Når eg går inn på noen innlegg og prøver å svare så kommer det opp (Du har ikke tilgang til dette)

Hvorfor kommer det opp? Andre som opplever dette?
 
Prøv å markere forumet som lest. Har fått før at jeg ikke kan lage nye tråder, funker etter å ha gjort det.
 
Prøv å markere forumet som lest. Har fått før at jeg ikke kan lage nye tråder, funker etter å ha gjort det.
Jeg får opp samme og skjer ennå etter å ha prøvd det du sa, men så er det så mye som ikke fungerer helt på appen som "påminnelser" og privat meldinger :p
 
Jeg får opp samme og skjer ennå etter å ha prøvd det du sa, men så er det så mye som ikke fungerer helt på appen som "påminnelser" og privat meldinger :p

Appen er elendig. Holdt på å få sjokk her en dag, for da fikk jeg faktisk opp at jeg hadde fått pm :O
Sitering av innlegg kan streike, bruker finnes ikke, appen har sluttet å funke, logger meg ut helt plutselig osv.
 
Appen er elendig. Holdt på å få sjokk her en dag, for da fikk jeg faktisk opp at jeg hadde fått pm :O
Sitering av innlegg kan streike, bruker finnes ikke, appen har sluttet å funke, logger meg ut helt plutselig osv.
Jepp! Kjenner meg igjen i det du sier hehe :p men jeg har så dårlig nett.. har ikke noe valg :p
 
Appen er elendig. Holdt på å få sjokk her en dag, for da fikk jeg faktisk opp at jeg hadde fått pm :O
Sitering av innlegg kan streike, bruker finnes ikke, appen har sluttet å funke, logger meg ut helt plutselig osv.
Ja det har eg og merka... Har hele tid tenkt at det er bare eg som sliter med dette siden eg ikke har sett noen klage over det..
 
Dette skjer stadig vekk med meg og, har appen BVForum på sony Xperia (android). Typisk at det skjer når eg har skrive eit langt svar og skal poste det, så forsvinner heile skiten. Usannsynleg frustrerande!
 
Skjer jevnlig her og. Forumapp og samsung galaxy s7.
 
Skjer fra tid til annen her og.

Både det over, og at jeg får beskjed om at "innlegget finnes ikke" hvis jeg skal quote.

Og varsler funker ikke, selv om funksjonen er slått på i innstillinger. Funker bare på en tråd :p

Sony Xperia Z5 og bvforum -appen
 
Last edited:
Forumapp og samsung alpha. Men har ingen forhåpning om forbedringer. Varslene på ipad/iphone forsvant for meg for 2,5 år siden og er fortsatt borte :p
 
Back
Topp