Drypper bare ved håndmelking

Peaches

Andre møte med forumet
Hei! :)

Etter 20 min håndmelking kommer det ca 20 ml melk. Det drypper bare, har aldri opplevd at melka spruter.. Er det vanlig/ok at det bare kommer dråper?

Babyen er 1 uke og ammer som bare det :)
 
Helt normalt :) Så lenge babyen øker i vekt, er tilfreds og har våte bleier så har man nok melk. Noen er mer "lettmelka" enn andre og får ut masse med håndmelking/pumpe, mens andre får ikke ut stort. Ingen av delene sier egentlig noe om hvor mye melk du har :)
 
Har vært slik med begge, bare at det drypper mye lettere denne gangen enn første gang. Men får det ikke til å sprute ellernoe, så det er helt vanlig med enten eller, eller noe midt i mellom[emoji4]
 
Jeg har aldri klart å håndmelke noen av gangene, men nok melk hadde jeg [emoji4]
 
Får ikke til å Håndmelke. Om jeg pumper dog, kan det komme 3-4 stråler på det meste [emoji33]
 
Får ikke til å håndmelke.. har kjøpt en manuell pumpe, men spruter ikke akkurat. Får ut 20-30 ml på ca 15-20 min, og det drypper bare på en måte. Men føler jo at ungene virkelig får i seg mye, og jeg hører og ser at de svelger unna :hilarious:tenkte først at jeg kanskje ikke hadde så mye melk når pumpinga gikk så sakte, men tror ikke det er tilfelle..
 
Får ikke til å håndmelke.. har kjøpt en manuell pumpe, men spruter ikke akkurat. Får ut 20-30 ml på ca 15-20 min, og det drypper bare på en måte. Men føler jo at ungene virkelig får i seg mye, og jeg hører og ser at de svelger unna :hilarious:tenkte først at jeg kanskje ikke hadde så mye melk når pumpinga gikk så sakte, men tror ikke det er tilfelle..
Mine pupper liker heller ikke å pumpes i noen form. Får ut litt mer hvis det er elektrisk pumpe. Men jeg foretrekker baby [emoji106]
 
Får heller ikke til håndmelking, synes det er vondt i tillegg. Kommer litt når jeg pumper med elektrisk pumpe, tror baby får ut litt mer enn pumpa ;)
 
Back
Topp