Drikker du iskaffe?

Drikker iskaffe, men ikke fra butik (drikker ikke melk) :)
 
Drikker ikke de ferdige iskaffene, får så vondt i magen av dem.
Men jeg lager selv. :Heartred

Kan dele oppskriften med dere:

Ta en blender, putt i et glass med isbiter (eller mer, kan tilpasses etter hvert)
Tilset ca 1 dl sterk kaffe/ekspresso - KALD
1-2 ts vaniljesukker/rørsukker
En liten dæsj sjokoladesaus (ikke mye, da blir det aaaalt for søtt!)
Melk

Blend alt sammen og ha i et stort glass. I denne oppskriften blir det litt til overs også. ;)
 
Altfor glad i iskaffe [emoji85]
Favoritten er starbucks skinny etellerannet [emoji28][emoji23] Husker ikke i farten.
Må passe litt på koffein inntaket mitt nå når jeg er gravid da [emoji85]
 
Synes også den nye med karamell var god :D
 
Kan anbefale espresso med isbiter, veldig godt hvis du er glad i sterk kaffesmak :) fyller et lite glass med isbiter og heller over en dobbel espresso-er ikke så glad i de fra butikken, men av og til kjøper jeg den sukkerfrie røde, er det cappuccino tro?
 
Drikker gjerne iskaffe når det er varmt, men kun hjemmelaget eller på kafe siden jeg er avhengig av annen enn vanlig melk [emoji1360]
 
Elsker iskaffe, liker mange forskjellige typer. Beste er en importert jeg får tilsendt i ny og ne i posten, pulverform som man blander ut med iskald melk og isbiter. :)
 
Drikker av og til. Synes alle er gode, men den limited edition er ekstra god :D
 
Ja, drikker de sukkerfrie variantene, men ikke så ofte som jeg har lyst til :p Prøver å begrense koffeininntak:)
 
Zero er min av butikkvariantene. Ellers drikker jeg mest hjemmelaget eller på kafé.
 
Back
Topp