Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

9c334921c9b87b558dc8673a2dd1d54f.jpg


Ny uke idag[emoji7] Nå håper jeg bare formen kommer seg snart [emoji1]
 
Gratulerer med fin milepæl❤️
 
Gratulerer med ny uke! [emoji8]
 
Takk snuppa [emoji173][emoji8] Håper formen din er grei [emoji1]

Nja... formen er MYE bedre og jeg klarer å spise mer, men kaster opp på morgenen likevel. Så er ikke helt tipp topp. Også har jeg hodepine hver dag nå [emoji849] men det gir seg vel tilslutt.

Hvordan er formen din?
 
Nja... formen er MYE bedre og jeg klarer å spise mer, men kaster opp på morgenen likevel. Så er ikke helt tipp topp. Også har jeg hodepine hver dag nå [emoji849] men det gir seg vel tilslutt.

Hvordan er formen din?
Jeg er fortsatt kvalm hver dag[emoji85][emoji85] Men kaster ikke opp så kan ikke klage[emoji4]
 
Jeg er fortsatt kvalm hver dag[emoji85][emoji85] Men kaster ikke opp så kan ikke klage[emoji4]

Jeg syns egentlig det var værre da jeg følte meg fyllesjuk HELE dagen uten å kaste opp, enn nå som jeg kaster opp på morgenen, men føler meg bedre ellers... [emoji8]
Føler med deg [emoji176]
 
Jeg syns egentlig det var værre da jeg følte meg fyllesjuk HELE dagen uten å kaste opp, enn nå som jeg kaster opp på morgenen, men føler meg bedre ellers... [emoji8]
Føler med deg [emoji176]
Takk snupp[emoji8] Nesten så jeg skulle ønske jeg fikk kasta opp litt og heller fikk noen pauser fra kvalmen ja.. Heldigvis litt bedre form de dagene jeg har fri, bare svak kvalme da så får lada opp litt innimellom [emoji7]
 
Endelig 12+0[emoji7] Denne milepælen har jeg ventet lenge på [emoji173]
ad3b2501e934c1873151a3ad339d8063.jpg
 
Hurra ✨❤️
 
Så herlig[emoji3][emoji3][emoji3] hipp hurra[emoji1319][emoji1319]
 
Back
Topp