Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

6+0[emoji173] [emoji173] [emoji173]

En ny uke, og ny milepæl[emoji7] Halvveis til uke 12, nå er jeg også kommet lengre enn alle gangene jev har mistet tidligere og det er innmari godt[emoji173] Helt uvirkelig å kunne skrive uke 6[emoji7] [emoji7]

Nå er det bare 6 dager til første tul, og ca 2 uker til tul nr 2[emoji4]
Så fantastisk kjære deg, unner deg virkelig dette [emoji173][emoji173][emoji173]
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji173]

En ny uke, og ny milepæl[emoji7] Halvveis til uke 12, nå er jeg også kommet lengre enn alle gangene jev har mistet tidligere og det er innmari godt[emoji173] Helt uvirkelig å kunne skrive uke 6[emoji7] [emoji7]

Nå er det bare 6 dager til første tul, og ca 2 uker til tul nr 2[emoji4]

Hurra [emoji16]
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji173]

En ny uke, og ny milepæl[emoji7] Halvveis til uke 12, nå er jeg også kommet lengre enn alle gangene jev har mistet tidligere og det er innmari godt[emoji173] Helt uvirkelig å kunne skrive uke 6[emoji7] [emoji7]

Nå er det bare 6 dager til første tul, og ca 2 uker til tul nr 2[emoji4]

Hurra, så flott! :D
 
Da kom det brev om tul fra st Olavs idag, hjelper å ringe og klage[emoji23] [emoji23] Har fått time torsdag 8 juni, da er jeg 8+3[emoji173]

Så nå er neste milepæl tul 29. Mai og så tul 8. Juni[emoji7] [emoji173]
 
Da kom det brev om tul fra st Olavs idag, hjelper å ringe og klage[emoji23] [emoji23] Har fått time torsdag 8 juni, da er jeg 8+3[emoji173]

Så nå er neste milepæl tul 29. Mai og så tul 8. Juni[emoji7] [emoji173]

Kjempemessig :D
Luksus å ha flere tette UL i starten.
 
Kjempemessig :D
Luksus å ha flere tette UL i starten.
Ja det skal bli godt[emoji173] [emoji7] Og ser alt bra ut så venter jeg kanskje til uke 12/13 med den siste.. kan sikkert få i uke 10 ish å, men får se.. foreløpig vil jeg bare se om d er hjertebank på mandag[emoji173] [emoji173]

Sent from my HUAWEI Y550-L01 using BV Forum mobile app
 
Hurra for 6 uker og tul om ikke mange dagene :D
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji173]

En ny uke, og ny milepæl[emoji7] Halvveis til uke 12, nå er jeg også kommet lengre enn alle gangene jev har mistet tidligere og det er innmari godt[emoji173] Helt uvirkelig å kunne skrive uke 6[emoji7] [emoji7]

Nå er det bare 6 dager til første tul, og ca 2 uker til tul nr 2[emoji4]
Hurra! Så godt!:Heartred
 
Hurra for fin milepæl og snart TUL :D
Jaaaa[emoji173] [emoji8] Kvalmen har blitt heavy så håper på hjerteslag nå sånn at kvalmen er verd alt[emoji173] [emoji173]
 
Hvordan gikk det med kveldsskift i dag og kvalmen?
 
Hvordan gikk det med kveldsskift i dag og kvalmen?
Hehe overlevde såvidt[emoji23] [emoji23] kasta opp et par ganger idag tidlig, og brakk meg litt på jobb[emoji28] Og rakk å komme inn døra hjemme før jeg kasta opp i kveld[emoji85] Kollektivtransport er tortur nå om dagen[emoji23] Så nå skal det bli godt m fri helt til fredag[emoji7] [emoji173] Barnet jeg hadde i kveld lurte på om jeg var sliten[emoji28] [emoji23] Da du vet at du kanskje ser litt blek ut[emoji85]
 
Hehe overlevde såvidt[emoji23] [emoji23] kasta opp et par ganger idag tidlig, og brakk meg litt på jobb[emoji28] Og rakk å komme inn døra hjemme før jeg kasta opp i kveld[emoji85] Kollektivtransport er tortur nå om dagen[emoji23] Så nå skal det bli godt m fri helt til fredag[emoji7] [emoji173] Barnet jeg hadde i kveld lurte på om jeg var sliten[emoji28] [emoji23] Da du vet at du kanskje ser litt blek ut[emoji85]

Haha, stygt å le kanskje, men når du sier det på den måten så :p
Men fra spøk til alvor, håper du får noen lettere dager snart! Kanskje når hcg flater ut?
 
Haha, stygt å le kanskje, men når du sier det på den måten så [emoji14]
Men fra spøk til alvor, håper du får noen lettere dager snart! Kanskje når hcg flater ut?
Altså mannen lo godt han også, og den der gravidgløden har jeg sett lite til[emoji23] [emoji23] [emoji23] ifølge mannen så jeg grønn ut når jeg kom hjem[emoji85]

Satser på bedre form om 6 uker ish[emoji7] Gleder meg til det blir din tur å klage over kvalme :)[emoji173]
 
Altså mannen lo godt han også, og den der gravidgløden har jeg sett lite til[emoji23] [emoji23] [emoji23] ifølge mannen så jeg grønn ut når jeg kom hjem[emoji85]

Satser på bedre form om 6 uker ish[emoji7] Gleder meg til det blir din tur å klage over kvalme :)[emoji173]

Gløden kommer nok i det vidinderlige 2. termin som alle snakker så varmt om, samme med energien forhåpentligvis ;)
 
Gløden kommer nok i det vidinderlige 2. termin som alle snakker så varmt om, samme med energien forhåpentligvis ;)
Hehe satser på det[emoji6]
 
Back
Topp