Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Idag er formen litt bedre, utrolig hva litt hvile og masse søvn gjør altså:joyful:

Har sovet en dupp i formiddag, og nå har vi nettopp grillet ute i sola:Heartpink Det er så godt med finvær:) Vi har vært en tur til byen idag, måtte levere inn tlf min på service.. et eller annet galt med skjermen:meh: Så nå har jeg en teit lånetlf, og kan ikke laste ned apper.. Det er litt krise for en forumavhengig som meg altså;):hilarious:

Fikk fyllt opp lageret med koffeinfri kaffekapsler:Heartred Og handla litt småting til leiligheten. Resten av kvelden blir det total avslapping, med smågodt og filmkveld:Heartred

Høres herlig ut (bortsett fra det med mobilen da) !
Nyt lørdagskvelden :D
 
Når har du tidlig ul igjen? Er vel ikke lenge til nå? Ikke denne uken , men neste?
8 dager[emoji173] ikke nå på mandag men neste[emoji7] det er privat da.. har ikke fått time fra st Olavs enda, må vel ringe å etterlyse.. men de snakka om uke 23.. 7+6 mandag i den uka jeg, uaktuelt å vente så lenge m min historie så fastlegen ga meg henvisning..
 
8 dager[emoji173] ikke nå på mandag men neste[emoji7] det er privat da.. har ikke fått time fra st Olavs enda, må vel ringe å etterlyse.. men de snakka om uke 23.. 7+6 mandag i den uka jeg, uaktuelt å vente så lenge m min historie så fastlegen ga meg henvisning..

HVA???? Du skal jo ha TUL når du har vært til IVF???!!! Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få vite dato for TUL nå når jeg ringer inn positiv test. Dette må være en feil....
 
HVA???? Du skal jo ha TUL når du har vært til IVF???!!! Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få vite dato for TUL nå når jeg ringer inn positiv test. Dette må være en feil....
De skulle sende i posten fikk jeg beskjed om 11. Mai så må ringe å etterlyse.. de har rota m papirene våre før da.. skal få tul ja, men ikke før i uke 23.. den uka er jeg 7+6 —8+5 .. så er jo innafor, synes bare d ble litt lenge å vente til uke 8.. så derfor privat først.
 
HVA???? Du skal jo ha TUL når du har vært til IVF???!!! Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få vite dato for TUL nå når jeg ringer inn positiv test. Dette må være en feil....
Altså ikke i graviditetsuke 23 nei, men uke 23 som i dato.. er vel første uka på juni.. mens syns d ble så lenge å vente 4 uker etter innsett når hjerteslag kan sees fra uke 6..
 
Altså ikke i graviditetsuke 23 nei, men uke 23 som i dato.. er vel første uka på juni.. mens syns d ble så lenge å vente 4 uker etter innsett når hjerteslag kan sees fra uke 6..

HAHAHA, jeg er helt ute å kjøre....ikke med på kalenderukene i det hele tatt!! Ja, da så!
Ja, jeg trodde du mente 23 graviditetsuke og det er jo til og med forbi OUL. Ja nå ler jeg godt her jeg sitter!

SKjønner at du vil ha tidlig tul jeg. Første gang fikk jeg det i uke 8+6 , ganske sent og der var det jo ingenting. Hadde BO , så da steg hcg og kroppen trodde den var gravid den. Utrolig kjipt gå så lenge bare for å se nada, så jeg holder med deg i tidlig tul. Eneste jeg kan være enig med st Olav i der, er at det må være tidligst uke 7 pga at det KAN være man ikke ser hjerteslagene før det i og med at alle graviditeter utvikler seg forskjellig i starten.
 
HAHAHA, jeg er helt ute å kjøre....ikke med på kalenderukene i det hele tatt!! Ja, da så!
Ja, jeg trodde du mente 23 graviditetsuke og det er jo til og med forbi OUL. Ja nå ler jeg godt her jeg sitter!

SKjønner at du vil ha tidlig tul jeg. Første gang fikk jeg det i uke 8+6 , ganske sent og der var det jo ingenting. Hadde BO , så da steg hcg og kroppen trodde den var gravid den. Utrolig kjipt gå så lenge bare for å se nada, så jeg holder med deg i tidlig tul. Eneste jeg kan være enig med st Olav i der, er at det må være tidligst uke 7 pga at det KAN være man ikke ser hjerteslagene før det i og med at alle graviditeter utvikler seg forskjellig i starten.
Er 6+6 når jeg skal nå så satser på at det holder, og skal jo på st olavs uke etter[emoji4] Det ante meg at du tenkte graviditetsuke 23 ja[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Får skylde på hormonene[emoji8]
 
Er 6+6 når jeg skal nå så satser på at det holder, og skal jo på st olavs uke etter[emoji4] Det ante meg at du tenkte graviditetsuke 23 ja[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Får skylde på hormonene[emoji8]

Haha! Jeg trodde også graviditetsuke 23 først og syns det var helt latterlig lenge å vente! [emoji12]

Å! Som jeg gleder meg til du skal på TUL! [emoji847]

Husk at jeg var til ul 5+6 og da så vi såvidt noe som helst og bare en fostersekk. Det var null sjans å se noe hjerte da. Men du skal inn en uke senere enn meg, så da vil de nok se den lille gullklumpen og forhåpentligvis hjertet som dunker vil jeg tro [emoji176][emoji8]
 
Haha! Jeg trodde også graviditetsuke 23 først og syns det var helt latterlig lenge å vente! [emoji12]

Å! Som jeg gleder meg til du skal på TUL! [emoji847]

Husk at jeg var til ul 5+6 og da så vi såvidt noe som helst og bare en fostersekk. Det var null sjans å se noe hjerte da. Men du skal inn en uke senere enn meg, så da vil de nok se den lille gullklumpen og forhåpentligvis hjertet som dunker vil jeg tro [emoji176][emoji8]
Håper å se hjerteslag ja[emoji173] [emoji8] Håper alt er bra jeg, nervepirrende dager nå[emoji23] Like greit at jeg er såpass uggen at dagene går med til å duppe og fokusere på å puste gjennom kvalmen[emoji12] [emoji85] Spent på senvakt i morgen [emoji28]

Sent from my HUAWEI Y550-L01 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt her; jeg leste også i uke 23 først [emoji23][emoji23][emoji23]
 
8 dager[emoji173] ikke nå på mandag men neste[emoji7] det er privat da.. har ikke fått time fra st Olavs enda, må vel ringe å etterlyse.. men de snakka om uke 23.. 7+6 mandag i den uka jeg, uaktuelt å vente så lenge m min historie så fastlegen ga meg henvisning..
Haha leste graviditetsuke 23 jeg også:hilarious: Lykke til om 1 uke, håper du får se et bankende hjerte:Heartred
 
Haha leste graviditetsuke 23 jeg også:hilarious: Lykke til om 1 uke, håper du får se et bankende hjerte[emoji813]red
Takk[emoji8] Hehe er ikke så vant til å tenke graviditetsuker enda jeg [emoji23] [emoji23] så tenkte ikke over det når jeg skrev uke 23[emoji28] [emoji85] satser på hjerteslag om 1 uke nå
 
Siden det ikke lå brev om tul fra st olavs idag heller så ringte jeg de, de hadde ikke satt meg opp nei...:sour::sour: Men hun skulle sjekke det opp nå da, og jeg får vel snart brev om tul der om ca 2 uker:meh: Er så glad jeg skal på tul til min private gyn om 1 uke:joyful: Av og til blir jeg litt oppgitt over at de greier å rote sånn offentlig altså.. 11.mai hadde jeg testdato, da skulle de sette opp timen til tul.. en stund siden det nå:mad:

Ellers er formen ganske stabil, konstant småkvalm, mer intens kvalme periodevis men ikke sånn at jeg får kasta opp..:meh: Men så lenge knøttet trives så skal jeg tåle denne kvalmen:joyful: Fikk snakka med helsestasjonen idag da, skal på infomøte der i morgen:) De har infomøter for de som er tidlig i graviditeten, og så får jeg innkalling til første svangerskapskontroll der i uke 12:joyful:

Nå blir det snart natta her, må lade opp til senvakt i morgen:joyful: Spent på 7,5 timers vakt med et aktivt barn i barnehagealder:hilarious: Skal vel være bra utslitt i morgen kl 22:joyful:
 
6+0[emoji173] [emoji173] [emoji173]

En ny uke, og ny milepæl[emoji7] Halvveis til uke 12, nå er jeg også kommet lengre enn alle gangene jev har mistet tidligere og det er innmari godt[emoji173] Helt uvirkelig å kunne skrive uke 6[emoji7] [emoji7]

Nå er det bare 6 dager til første tul, og ca 2 uker til tul nr 2[emoji4]
 
Back
Topp