Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Jeg har god erfaring med lang protokoll og lang nedregulering hvertfall med 12 og 11 egg ut, hvor 7 og 3 egg var gode nok for innsett [emoji5]
Ett forsøk med kort protokoll resulterte i 10 egg ut og bare ett som ble satt inn. Så lang protokoll og lang nedregulering er bra for min del [emoji6] den ene gangen hadde jeg 3 mnd nedregulering (med zoladex-sprøyte), det var helt konge å slippe mensen 3 mnd når jeg uansett måtte vente så lenge [emoji1360]
Takk for info[emoji1][emoji10] Da håper jeg alle disse bivirkningene blir verd det til slutt [emoji169][emoji169] Er jo siste runde offentlig så håper på mange bra egg nå[emoji169][emoji7]
 
Da har jeg blitt kommandert i seng av mannen, kan legge til blodtrykksfall til lista av bivirkninger [emoji4][emoji85] En litt stressa mann her i hus når kona besvimte [emoji12][emoji23] 55-63 i puls så er garantert blodtrykksfall og ikke noe annet heldigvis [emoji108][emoji108]
 
Da har jeg blitt kommandert i seng av mannen, kan legge til blodtrykksfall til lista av bivirkninger [emoji4][emoji85] En litt stressa mann her i hus når kona besvimte [emoji12][emoji23] 55-63 i puls så er garantert blodtrykksfall og ikke noe annet heldigvis [emoji108][emoji108]

Sov godt. Blodtrykksfall er ikke bra... god bedring! [emoji92]
 
Sov godt. Blodtrykksfall er ikke bra... god bedring! [emoji92]
Takk [emoji1][emoji169] Fortsatt litt lavere puls enn vanlig og litt lite energi i kroppen , men det går fint så lenge jeg bare hviler ofte [emoji4][emoji106]
 
Takk [emoji1][emoji169] Fortsatt litt lavere puls enn vanlig og litt lite energi i kroppen , men det går fint så lenge jeg bare hviler ofte [emoji4][emoji106]

Du må ta godt vare på deg selv. Blir det værre så bør du kanskje ta kontakt med legen?
Kan det være du har litt jernmangel?
 
Du må ta godt vare på deg selv. Blir det værre så bør du kanskje ta kontakt med legen?
Kan det være du har litt jernmangel?
Tenker jeg skal be om en vitamin og mineralsjekk i morgen[emoji169] Har jo aldri prøvd lang protokoll før, men så tom for energi og blodtrykksfall har jeg ikke hatt i forbindelse med stimulering før så tenker det er like greit å få sjekka verdier i blodet nå[emoji4][emoji106]

Her har mannen vært streng og varta med opp resten av dagen mens jeg har slappa av[emoji4][emoji108]
 
Tenker jeg skal be om en vitamin og mineralsjekk i morgen[emoji169] Har jo aldri prøvd lang protokoll før, men så tom for energi og blodtrykksfall har jeg ikke hatt i forbindelse med stimulering før så tenker det er like greit å få sjekka verdier i blodet nå[emoji4][emoji106]

Her har mannen vært streng og varta med opp resten av dagen mens jeg har slappa av[emoji4][emoji108]

Bra du sjekker i morgen!
Syns det er en rar bivirkning på Synarella egentlig (uten at jeg har sjekket så nøye).
Jeg kan få blodtrykksfall ved mensen (mister blod/jernmangel/sterke smerter) eller medisiner jeg ikke tåler (paralgin forte og Oxynorm hvertfall).
Greit å finne ut av det [emoji1360]
 
Jepp jeg å har fått blodtrykksfall ved de samme tingene som deg, og jeg har fitbit klokke på døgnet rundt og der jeg la merke til at hvilepulsen var gått ned en del hakk så da er en sjekk på sin plass.. Mener lavt og høyt blodtrykk var bivirkninger men uansett greit å ta en blodprøve[emoji106][emoji16]
 
Så fælt at du skal få då drøye bivirkinger!! :O God bedring. Lykke til på sjekken.
 
Huffda :( bra du skal til legen, og godt du er sykemeldt [emoji173]
 
Dag 12

Var hos legen igår og ble sykmeldt en uke til. Blodtrykket er litt lavt og hodepina er jo fortsatt tilstede [emoji53]

Ble en gåtur til og fra lege og jobb igår og da sofaen resten av kvelden [emoji4] Energinivået begynner å bli temmelig lavt, men jeg kommer meg ut på noen korte gåturer om dagene [emoji4]

Bare ca 2 uker igjen til sprøytestart nå, håper og krysser fingrene for at formen blir litt bedre da [emoji7]
 
Dag 12

Var hos legen igår og ble sykmeldt en uke til. Blodtrykket er litt lavt og hodepina er jo fortsatt tilstede [emoji53]

Ble en gåtur til og fra lege og jobb igår og da sofaen resten av kvelden [emoji4] Energinivået begynner å bli temmelig lavt, men jeg kommer meg ut på noen korte gåturer om dagene [emoji4]

Bare ca 2 uker igjen til sprøytestart nå, håper og krysser fingrene for at formen blir litt bedre da [emoji7]
Håper dagene går fort for deg! Og at bivirkningene kanskje kan avta litt etter hvert :)
 
Dag 12

Var hos legen igår og ble sykmeldt en uke til. Blodtrykket er litt lavt og hodepina er jo fortsatt tilstede [emoji53]

Ble en gåtur til og fra lege og jobb igår og da sofaen resten av kvelden [emoji4] Energinivået begynner å bli temmelig lavt, men jeg kommer meg ut på noen korte gåturer om dagene [emoji4]

Bare ca 2 uker igjen til sprøytestart nå, håper og krysser fingrene for at formen blir litt bedre da [emoji7]

Godt du er sykemeldt når formen er slik den er. Du må ikke gå noen lange turer når du har sånne blodtrykksfall. Litt er jo greit, men vær forsiktig. Få i deg nok vitaminer og sånt.

Tenk! Snart sprøyter! Plutselig går det skikkelig fort [emoji5] mange som blir bedre fra Synarella-symptomene når de begynner på sprøyter [emoji1360]
 
Godt du er sykemeldt når formen er slik den er. Du må ikke gå noen lange turer når du har sånne blodtrykksfall. Litt er jo greit, men vær forsiktig. Få i deg nok vitaminer og sånt.

Tenk! Snart sprøyter! Plutselig går det skikkelig fort [emoji5] mange som blir bedre fra Synarella-symptomene når de begynner på sprøyter [emoji1360]
Jeg håper formen blir bedre, om den så bare blir litt bedre så skal jeg være lykkelig for det altså[emoji171][emoji171] Blodtrykksfall er kjipe greier, og jeg tørr absolutt ikke være på jobb med det så lenge jeg har den jobben jeg har [emoji21]

Har starta med multivitaminer nå, og skal drikke minimum 2 L vann pga blodtrykket[emoji108][emoji106] Bare ett blodtrykksfall idag heldigvis og det var når jeg sto opp[emoji85][emoji85][emoji85] Bråvåkna og trodde jeg hadde sovet forbi alarm osv.. litt stress[emoji23][emoji23][emoji23] før det gikk opp for meg at kl var 8 bare... tar spray 08.30[emoji6]
 
Jeg håper formen blir bedre, om den så bare blir litt bedre så skal jeg være lykkelig for det altså[emoji171][emoji171] Blodtrykksfall er kjipe greier, og jeg tørr absolutt ikke være på jobb med det så lenge jeg har den jobben jeg har [emoji21]

Har starta med multivitaminer nå, og skal drikke minimum 2 L vann pga blodtrykket[emoji108][emoji106] Bare ett blodtrykksfall idag heldigvis og det var når jeg sto opp[emoji85][emoji85][emoji85] Bråvåkna og trodde jeg hadde sovet forbi alarm osv.. litt stress[emoji23][emoji23][emoji23] før det gikk opp for meg at kl var 8 bare... tar spray 08.30[emoji6]

Haha! Angst for å glemme medisiner kjenner jeg til. Anbefaler to alarmer før hver medisin + medisafe appen.

Du må ikke stresse nå, bare slapp av og ta livet med ro [emoji5] Godt du tar forhåndsregler med vitamins og vann.
 
Dag 15 på spray [emoji169][emoji169]

Formen idag har faktisk vært relativt grei[emoji7][emoji106]Hodepina er jo alltid tilstede da, men blodtrykket har bedret seg litt[emoji106]

Jeg har økt litt på saltet, spist litt hjemmelaget og sukkerfritt lakrissnop og passet på å få i meg minimum 2 l væske daglig [emoji4] Da idag har jeg kommet meg ut på en skikkelig gåtur med høy puls og det var godt for kroppen å jobbe litt igjen..

Hodepinen er egentlig like ille som alltid, men jeg tvinger meg ut på tur allikevel for da sover jeg bedre til natta[emoji16][emoji106] Fortsatt ganske urolig søvn, men jeg får mellom 5-7 t sammenhengende søvn nå og det gjør godt.

Fortsatt sykmeldt, og blir nok trolig videre sykmeldt neste uke også.. Kjedelig å gå hjemme, men formen er rett og slett ikke bra nok til at jeg får sovet nok til å greie 10 timers nattevakter [emoji17][emoji17][emoji17] Utrolig kjipt, og kjenner samvittigheten gnager i forhold til å bare gå hjemme.. men men, jeg har også et ansvar ovenfor pasientene mine[emoji169][emoji169]
 
Ta vare på deg selv! Viktig det for å ha en god ro og form når du snart skal ruge igjen :) Og så må jeg få si at du er veldig flink som på tross av hodepinen kommer deg ut! Jeg har ingen hodepine men sliter med den dørstokkmila om dagen. Så du fortjener skryt :)
 
Ta vare på deg selv nå, ingen takker deg på jobb om du jobber og sliter deg helt ut!

Tenk at du har gått to uker på spray allerede, nå er det ikke lenge til sprøytestart :D
 
Ta vare på deg selv! Viktig det for å ha en god ro og form når du snart skal ruge igjen :) Og så må jeg få si at du er veldig flink som på tross av hodepinen kommer deg ut! Jeg har ingen hodepine men sliter med den dørstokkmila om dagen. Så du fortjener skryt :)
Takk fine du [emoji169] Hjelper litt på å komme seg ut for min del, slite meg litt ut sånn at jeg får sove til kvelden [emoji4] Ja dette er såpass viktig for meg at jeg er nødt til å prioritere å ta vare på kroppen nå ja[emoji169]
 
Ta vare på deg selv nå, ingen takker deg på jobb om du jobber og sliter deg helt ut!

Tenk at du har gått to uker på spray allerede, nå er det ikke lenge til sprøytestart :D
Nå er det bare 15 dager igjen til sprøytestart, og og jeg gleder meg til å begynne å stikke igjen Eller sykepleieren i meg gleder seg til alt som har med nåler å gjøre[emoji382][emoji16][emoji23]

Nå skal jeg være flink å prioritere kroppen, en tur per dag er det jeg har energi til, og den turen er viktig for den fysiske formen [emoji169] Dette er så viktig for meg at jeg bør lytte til kroppen ja, er godt å bli påmint det for jeg er ikke så flink til å tenke sånn alltid [emoji4]
 
Back
Topp