Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Huff, kan ikke skjønne at noen skal være så uheldige å kjenne medisinene så drygt på kroppen :(
God bedring kjære deg ❤
 
Huff, kan ikke skjønne at noen skal være så uheldige å kjenne medisinene så drygt på kroppen :(
God bedring kjære deg [emoji173]
Takk fine du [emoji177][emoji177] Alltid reagert heftig på hormoner så kom ikke som noe sjokk, men hadde gjerne tatt litt vekttap å mere hetetokter framfor denne hodepinen altså [emoji23][emoji23][emoji23] Men det er overkommelig[emoji16] og det skal bli verd det til slutt[emoji177]
 
Takk fine du [emoji177][emoji177] Alltid reagert heftig på hormoner så kom ikke som noe sjokk, men hadde gjerne tatt litt vekttap å mere hetetokter framfor denne hodepinen altså [emoji23][emoji23][emoji23] Men det er overkommelig[emoji16] og det skal bli verd det til slutt[emoji177]

Med din historie kan du nok forberede deg på at du ikke nødvendigvis tåler hcg så godt heller... kan bli noen tøffe måneder... som selvfølgelig vil være verdt det! ;)
 
Med din historie kan du nok forberede deg på at du ikke nødvendigvis tåler hcg så godt heller... kan bli noen tøffe måneder... som selvfølgelig vil være verdt det! ;)
Hihi nei kroppen protesterer ganske heftig på hcg å ja [emoji23][emoji23][emoji23] Forberedt på kvalmestillende og påfyll av litt væske[emoji6][emoji106] Men hva gjør man ikke[emoji177][emoji11]
 
Riktig god bedring, kjære deg [emoji173] Disse hormonene kan virkelig gjøre livet surt :(
 
Riktig god bedring, kjære deg [emoji173] Disse hormonene kan virkelig gjøre livet surt :(
Takk [emoji177][emoji177] Hormonbehandling er ikke bare bare nei [emoji13][emoji13][emoji23]
 
Dag 6 på spray [emoji4]

Hodepinen er nok kommet for å bli [emoji6] Min nye bestevenn i hverdagen, jaja hormonstimulering er ikke for pyser ihvertfall [emoji23][emoji23]

Men i natt fikk jeg sove 5 timer og det var godt det[emoji177][emoji7] Nesten magisk, og jeg fikk å duppa i ca 30 min på formiddagen så da kan man nesten ikke klage[emoji106][emoji16]

En 30 min tur ble det også, kjapt tempo da det regna verre enn verst og masse vind ⛆ Nå syns jeg det er på tide med sooool og vår[emoji16]☉
 
Dag 7 [emoji4]
Hver dag er en dag nærmere sprøytestart, og jeg håper hormonene kanskje stabiliserer seg da[emoji120][emoji3]

Ellers begynner jeg å få en grei rutine nå, Paracet og vann på nattbordet funker og demper hodepinen litt[emoji169] Jeg sover mellom 3-5 timer sammenhengende om natta, men jeg får hvilt noen timer å da så kan ikke klage på det[emoji4] Jeg har som mål om å gå 1-2 turer per dag, hjelper å bruke kroppen litt.. Sover litt bedre om natta og får av og til en dupp på ettermiddagen når jeg er flink til å komme meg ut[emoji16][emoji106][emoji108]

Jeg prøver å unngå Paracet på dagtid, tar heller til kvelden for å sikre at det blir noen timer søvn i løpet av natta[emoji16]
 
Idag var dørstokkmila ekstrem lang altså , men kom meg ut på en gåtur alikevel[emoji16] Det hjalp veldig at det lå en pakke med garn å venta på å bli henta på butikken 30 min unna[emoji169][emoji7] Så da ble det en gåtur tur /retur mypack hentepunktet [emoji6][emoji4] Kroppen er fornøyd og jeg er lykkelig (masse garn[emoji172]) Hehe, litt strikkegal når man kjøper nytt garn selv om hodet ikke tillater noe særlig strikk for tia[emoji4]
 
Så kjedelig med hodepine! Men samtidig får man tenke at det heldigvis bare er midlertidig[emoji177] Du er flink som presser trening inn i dette[emoji4]
 
Så kjedelig med hodepine! Men samtidig får man tenke at det heldigvis bare er midlertidig[emoji177] Du er flink som presser trening inn i dette[emoji4]
Heldigvis bare midlertidig ja[emoji169][emoji171] Det tyder på at hormonene gjør en jobb og det kan jo være positivt [emoji4][emoji4] Satser på at den regulerer ned kroppen bra nå sånn at den er klar for å modne jevne fine egg om 3-4 uker[emoji108][emoji7]

Prøver å gå minimum 1 tur per dag, trente 2-3 ganger per uke før spraystart, men med denne hodepina og litt lavt blodtrykk så holder gåturer i massevis[emoji16] Kan ikke la hodepina vinne helt heller
 
Du inspirerer meg Lille My! Alltid så positiv til tross for at du blir påvirket av hormonene mer enn de fleste! Cudos til deg! :)
 
Du inspirerer meg Lille My! Alltid så positiv til tross for at du blir påvirket av hormonene mer enn de fleste! Cudos til deg! :)
Aaaaw tusen takk for en så fin kommentar [emoji169][emoji169] Er fast bestemt på at hormonene ikke skal få vinne, noe positivt med alt er det uansett [emoji16][emoji106] Og kroppen har godt av å fokusere på det positive tror jeg [emoji7]
 
Dag 8 [emoji4]

Morgenen startet med skikkelige magesmerter, så vondt at jeg kasta opp.. Venter mens idag og det stemte bra det.. Tanta meldte nettopp sin ankomst og det er bra[emoji23] Kunne vært litt mindre smertefull da, kaldsvetter og har skikkelige mensmurringer og kramper her[emoji20][emoji20] Bare å hive innpå Paracet å komme seg ut på en skikkelig gåtur tenker jeg, pleier å hjelpe litt å få gått litt og brukt kroppen [emoji178]

Fordelen er at hodepina blir ingenting i forhold til disse menssmertene da[emoji23][emoji23][emoji23] Har ikke spesielt god effekt av Paracet, men er det eneste jeg kan ta uansett nå så satser på at de hjelper litt [emoji169]

Fortsatt møkkavær i Trøndelag så det får bli en tur med kjapt tempo[emoji16][emoji23]
 
Uff, det hørtes da virkelig ikke godt ut :(
God bedring til deg!!! ❤
 
Huff da! Får håpe det hjalp med Paracet[emoji177] Menssmerter er fryktelig[emoji27] Her er det skikkelig vårvær. Sååå deilig[emoji272][emoji295]️ Og det gjør faktisk mye med humøret. Håper godværet kommer til Trøndelag og[emoji4]
 
Back
Topp