Vårt lille Knøtt er født ♡

Testetøs blitt?
 

Vedlegg

  • 2843FB64-7291-4B16-8426-014548A468CB.jpeg
    2843FB64-7291-4B16-8426-014548A468CB.jpeg
    213,6 KB · Visninger: 129
Mulig EL har vært igår eller idag. Aner ikke, sterkeste testen var igår morges, men den var liksom ikke mye sterkere enn de andre...
Så jeg har ikke peiling, rett og slett. Får bare håpe. Hvis ikke skal jeg ta en test rundt den 20, er den negativ blir det HPV vaksine, og begynne på provera igjen den 28, med mindre TR har ankommet eller jeg er gravid. Noe jeg tviler på.
Skal til kontroll hos gyn 06/08-2018, så da får vi se om hun har noe nytt å tilby, håper litt på gonal-f og ovitrelle, vet jeg må til kontroll litt oftere da, men kanskje det gir meg stabile eggløsninger i det minste..
 
Frustrert til tusen... Får ikke time til spesialistundersøkelse før i slutten av oktober. Allerede ventet i over 6 år, takk skal du faen meg ha helsenorge.
Hvilken undersøkelse skal du til?
 
Jeg vet ikke. Disse tingene tar visstnok en del tid, det er en ganske omfattende rapport, hvor man går igjennom sykehistorien ti år tilbake.
Akkuratt. Håper det blir det du trenger når den tid kommer
 
Føler meg heldig med fastlegen min, for jeg trengte ikke å gå igjennom gynekologen for å få fornyet metforminen. :) :D Jeg har også gått ned rundt 4 kg. :D
Så flink du er :)
 
Gjør mitt beste for å ikke spise dritt, men tror det er Metforminen som hjelper mest, da den har fjernet søtsug, og jeg har nesten aldri lyst på noe som ikke er mat lenger. :)
Så bra at det hjelper på søtsuget også da :) Har hørt om at Krom kan hjelpe mot søtsuget men det har ikke hjulpet på meg så da droppet jeg det bare.
 
Og dagens test var like blank som dagen er lang, som forventet. CD30.
Siden jeg ikke har noen murringer eller noe som minner om TR som kommer, og heller ingen positive EL tester å vise til, så regner jeg med at det har vært en EL-løs måned. Så håper gyn faktisk godtar forslaget mitt om lavdose gonal-f og ovitrelle neste PP. Starter på Provera om 9 dager, så tas den siste samme dagen som jeg skal til gyn, så jeg har en ordentlig sjanse til å begynne med noe nytt i PP5. :)
 
Back
Topp