Drømmer dere mye rart?

Kattepus84*

Flørter med forumet
Igår drømte jeg at jeg fødte allerede nå i 4 mnd. Og det gikk helt fint. Alt foregikk hjemme uten kjærsten... Baby'n var stor nok og det ble ei jente.
I natt drømte jeg igjen... da trengte baby'n seg ut av navelen min.. også født i 4 mnd.. og den var stor nok til å klare seg den også, men det var visst en zika unge [emoji15]

Herregud... drømmer dere rare ting?
 
Drømte jeg så trillinger på ultralyd nylig, som lå og vinka til meg...
 
Helt syke tilstander her også, men har mest mareritt. Inatt drømte jeg at 2åringen var 1år og hadde en tvilling og de skulle ta med seg hockeymålet ned trappa og begge ramla ned trappa og slo seg :( Satt med dem i favna og ropte til samboeren at han måtte ringe 113 :( De bare lå helt stille og så på meg og pep litt.
Sånn var det sist også. Herregud... før OUL drømte jeg om alt mulig som kunne gå galt, når 2åringen skulle få sin første vaksine drømte jeg at han fikk store åpne sår over hele kroppen av den og døde i armene mine. Ja, jeg krisemaksimerer altså. Men grusomt å våkne etter sånne drømmer, de setter seg fast lilsom.
 
Jeg har mareritt nesten hver natt! Våkner opp livredd og sliter med å sovne igjen. Til nå har både venner og familie vært igjennom alt fra mordere, kaprede fly og grusomme monster som skal ta over verden. ;) Samboeren min syns det er skikkelig komisk, selv om han hater å bli vekt nesten hver eneste natt av at jeg er redd ;)
 
Ja, hver natt. Rene science fiction-filmen med innslag av grøsserscener[emoji43]
 
Jeg drømte at jeg kjørte tog som kræsjet. Blei lagt inn på sykehuset for sjekk siden jeg er gravid. Alt gikk bra tror jeg, men det siste jeg gjorde før jeg dro hjem fra sykehuset var å ta på meg en sånn up and go-bleie for voksne, for det var jo så kjekt! :p haha.. dør av de drømmene! Men har egentlig vært rolig nå en periode, for en stund siden var det heeelt villt hver natt ;)
 
Jeg drømmer gjennomsnittlig 4 drømmer per natt tror jeg [emoji14] Men ingen som har gjort at jeg har våknet, og ingen mareritt enda heldigvis. Bare skiiikkelig merkelige saker [emoji14]
 
Drømmer utrolig mye rart om dagen, de siste nettene har jeg vært med i en eviglang episode av brannmann sam [emoji85][emoji28]
 
Drømmer litt, og ja det er sære drømmer, men har mest "problem" med sanger som går på repeat i hodet når jeg skal sove og har sovna. Sang på hjernen er barnemat i forhold!
 
Var på fest i natt, og måtte holde det skjult at jeg var gravid, så jeg endte opp med å drikke masse med et uhell, gjøre masse crazy greier og ha en one night stand.

Våkna opp med helt forferdelig dårlig samvittighet, og brukte litt tid på å overbevise meg selv om at det bare var en drøm. Kjentes så ekte ut.
 
Det drømmes mye her også. I natt har jeg vært på fisketur, og fikk en krokodille opp i båten som dro meg ut i vannet... Det var så levende at jeg ikke fikk sove igjen fra i 4tida, så nå sitter jeg her og halvsvimer, og venter på at klokka skal bli 16 så jeg får unna den ene avtalen jeg har i dag.
 
Back
Topp