~ Drømmen om nummer to ~

God klem kjære deg ❤️
 
Sender deg en stor og god klem [emoji173]️ var virkelig ikke slik testene skulle bli!
 
Så kjipt at det ikke ser så lovende ut alikevel :( må jo ha vært kjemisk med de strekene der:/ trodde virkelig det var din tur nå! Men det er ihvertfall lenger enn du har kommet tidligere??så pergo gjør nok susen skal du se! Satser på at den sitter i pausemnd <3 eventuelt at det plutselig dukker opp to streker i morgen!!
Jaa, skikkelig dritt.. Har fortsatt troa på pergo, så krysser fingrene for neste pp altså ❤️
 
PP 13 - CD 27
13 dpo, og ganske sikkert ikke gravid.. Super ømme pupper, og en merkelig følelse nedi der, så skulle ønske det var en liten spire som klorte seg fast.. Testene kommer nok i posten i dag, så da får vi håpe det blir to streker neste pp :) Ekstra surt når det popper opp folk som er gravide med nr to, og som fikk sin første etter oss.. Hvorfor skal det være så vanskelig? Spyr snart av hvor lei jeg er!

Tempen er jo også helt på styr..
B5679519-EAFC-4200-ABA5-5CFCB18539C8.jpeg
 
Snakka med gyn også nå nettopp, og etter tre letrozolkurer og en runde pergo nå uten å ha blitt gravid, er det ikke mer hun kan gjøre :( Hun ville ha oss begge inn til time å ta en sjekk til, og sende mannen til sædprøve, og så henvise oss til prøverør, men det vet jeg ikke om jeg orker altså :( Vi bor langt fra alle steder som driver med ivf, og jeg vet ikke om jeg orker påkjenningen.. Skulle ønske det var noe mer en kunne gjøre altså.. Skal iallefall ta de to siste rundene med pergo mens vi venter, så får jeg og mannen sette oss ned og ta oss en prat om hva vi vil gjøre..
 
Snakka med gyn også nå nettopp, og etter tre letrozolkurer og en runde pergo nå uten å ha blitt gravid, er det ikke mer hun kan gjøre :( Hun ville ha oss begge inn til time å ta en sjekk til, og sende mannen til sædprøve, og så henvise oss til prøverør, men det vet jeg ikke om jeg orker altså :( Vi bor langt fra alle steder som driver med ivf, og jeg vet ikke om jeg orker påkjenningen.. Skulle ønske det var noe mer en kunne gjøre altså.. Skal iallefall ta de to siste rundene med pergo mens vi venter, så får jeg og mannen sette oss ned og ta oss en prat om hva vi vil gjøre..

Usj.. Jeg fikk faktisk samme beskjeden av gyn. Ingenting annet jeg kan få enn femar. Da måtte vi prøve å få det til på den naturlige måten. Oddsen for at det skjer er promille [emoji57] Jeg nekter ivf. Den påkjenningen orker jeg ikke. Jeg nektet det når vi prøvde på nummer 1 og nekter definitivt nå med nummer 2. Det hadde jeg ikke taklet. All ære til de som faktisk holder ut!!!
Ta deg en prat med mannen din og se hva dere kan bli enige om [emoji173] Det er ikke en lett avgjørelse dette [emoji170] Og hvem vet? Kanskje pergoen gjør underverk i neste pp? [emoji173]
 
Usj.. Jeg fikk faktisk samme beskjeden av gyn. Ingenting annet jeg kan få enn femar. Da måtte vi prøve å få det til på den naturlige måten. Oddsen for at det skjer er promille [emoji57] Jeg nekter ivf. Den påkjenningen orker jeg ikke. Jeg nektet det når vi prøvde på nummer 1 og nekter definitivt nå med nummer 2. Det hadde jeg ikke taklet. All ære til de som faktisk holder ut!!!
Ta deg en prat med mannen din og se hva dere kan bli enige om [emoji173] Det er ikke en lett avgjørelse dette [emoji170] Og hvem vet? Kanskje pergoen gjør underverk i neste pp? [emoji173]
Huff, kjip beskjed å få altså :( Hadde håpt på en second opinion og en mirakelkur :p Ja det var ikke tema en gang her heller, og fikk helt knekken da ikke pergo ga resultater en gang, så gikk helt i kjellereren, men vips satt han i pausemnd ❤️ Og jeg er på samme stillet nå.. All reisingen, all medisineringen, kostnadene, påkjenningen både psykisk og fysisk, alt jeg må ta fri fra jobb osv, lista er lang.. Kan jeg ikke bare bli gravid da...
 
Du har ikke testet noe mer? Tempen ser jo ikke så lovende ut men jeg har ikke gitt opp håpet helt jeg, altså. Tanta har ikke dukket opp enda heller?

Det virker jo som at det er Pergo som må til så det er i hvert fall bra at du har et par runder til med det. Har mannen tatt sædprøve tidligere eller kan problemet ligge der (også)? Jeg krysser alt for at du ikke må gi opp ❤️
 
Du har ikke testet noe mer? Tempen ser jo ikke så lovende ut men jeg har ikke gitt opp håpet helt jeg, altså. Tanta har ikke dukket opp enda heller?

Det virker jo som at det er Pergo som må til så det er i hvert fall bra at du har et par runder til med det. Har mannen tatt sædprøve tidligere eller kan problemet ligge der (også)? Jeg krysser alt for at du ikke må gi opp ❤️
Ja testene hadde dumpa ned i postkassa i dag, og den var helt blenda, så nå er det bare å vente på tanta desverre :arghh: Pergo er fine greier, så håper så inderlig på samme resultat som sist pausemnd ❤️ Han tok da vi prøvde på mini, og alt var helt tipp topp, så regner med det fortsatt er det, heldigvis :)
 
Stor klem
 
PP 14 - CD 1
Da var tanta et faktum gitt.. Tenk at vi har kommet helt til pp14 igjen. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid med nr 2 også. Man hører jo alle solskinnshistorier om de som sleit med nr 1, men som ble gravide kjempefort med nr 2. Hadde vel et håp om å få være en av de, men den gang ei..

Jaja, nå er det iallefall pausemnd, så vi får bare slappe av og gjøre en innsats rundt el og håpe på samme resultat som sist vi hadde pausemnd på pergo ❤️
 
Ja testene hadde dumpa ned i postkassa i dag, og den var helt blenda, så nå er det bare å vente på tanta desverre :arghh: Pergo er fine greier, så håper så inderlig på samme resultat som sist pausemnd ❤️ Han tok da vi prøvde på mini, og alt var helt tipp topp, så regner med det fortsatt er det, heldigvis :)

Åh :( Da må det ha vært en kjemisk, altså. Æsj, så surt! Jeg var sikker på at det var din tur denne gangen :(

Håper pausemåned gjør susen denne gangen også ❤️
 
Åh :( Da må det ha vært en kjemisk, altså. Æsj, så surt! Jeg var sikker på at det var din tur denne gangen :(

Håper pausemåned gjør susen denne gangen også ❤️
Ja det hadde vært fint det altså, men det skal visst ikke gå vår vei dette.. Er så glad vi har gutten vår ❤️

Krysser alt jeg eier og har for det ❤️
 
Pokker heller:/ hadde så trua!!!! Var så sikker på at du endelig skulle få komme deg inn i et teeminforum!! Men pp14 og pausemnd på pergo har funket for deg før, så krysser fingrene for en gjentagelse der!!! August er jo en fin mnd det og <3
sender over en stor klem <3
 
❤️❤️
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
August er en vakker måned [emoji7] Helt perfekt tid å få barn på! Ikke for varmt, fortsatt ikke kaldt. Mye innekos vær fremover, deilig temperatur å gå tur i. Kan pakke de små inn i nydelige ullklær etterhvert.. [emoji7][emoji7] August kan jeg anbefale [emoji1]
 
Back
Topp