~ Drømmen om nummer to ~

Håper det bare er litt tidlig. 9dpo er jo tidlig selv om vi prøver fortelle oss selv noe annet innimellom..
9 dpo er egentlig altfor tidlig ja, klarte bare ikke å motstå testetrangen lenger :p Fikk svak positiv 10 dpo da jeg ble gravid med mini, men da hadde jeg også superømme pupper og steinhard tapp, og det har jeg ikke nå.. Klarer ikke lavære å sammenligne heller, så derfor har jeg ikke troa på at jeg skal bli gravid, noen gang :p
 
Høres kjent ut!
 
PP 11 - CD 23
10 dpo idag og ny test i dagtidlig. Fortsatt bare skygge, så har ikke troen på denne ppen heller. Tempen er jo helt på bærtur, så skjønner ikke hva det er som skjer..

IMG_5460.JPG


IMG_5462.jpg
 
Sender deg en stor, god klem ❤️ Jeg har full forståelse for at du er drittlei og frustrert. Det er så urettferdig at det skal være så innmari vanskelig for noen! :(
 
Sender deg en stor, god klem ❤️ Jeg har full forståelse for at du er drittlei og frustrert. Det er så urettferdig at det skal være så innmari vanskelig for noen! :(
Ja jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette.. Ingen andre i familien har hatt problemer, og jeg får heller ingen diagnose, så lever i limbo :( Får håpe det snart skjer noe!
 
Ja jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette.. Ingen andre i familien har hatt problemer, og jeg får heller ingen diagnose, så lever i limbo :( Får håpe det snart skjer noe!

Er du utredet eller klaffet det forrige gang før du kom så langt? Er det aktuelt med utredning nå?
 
Bare tidlig ❤️ Håper ennå!
 
Er du utredet eller klaffet det forrige gang før du kom så langt? Er det aktuelt med utredning nå?
Ja gikk til gyn da det tok så lang tid sist, har en del cyster på eggstokkene, men ikke nok til å få diagnosen pco, og hadde bittelitt forhøyet amh, så det er bare sånne vage resultater da det ikke skal tisli at noe er galt, samtidig som at det ikke er helt normalt.. Har ellers ingen symptomer på noe som helst, er ikke overvektig og syklusen er så stabil som den aldri har vært.. Alt hadde vært så mye enklere om jeg bare hadde en diagnose å forholde meg til!
 
PP 11 - CD 25
12 dpo. Er tom for tester så det blir ikke mer testing denne ppen. Tempen er helt snål, så forstår fint lite. Har ringt gyn igjen i dag, så håper hun snart ringer oppigjen. Blir nok et hjertesukk til henne også, og et håp om at hun vil gi meg resept på klomid. Letrozol fungerer iallefall ikke, så jeg er litt rådløs og langt nede for tiden.. Neste mnd runder vi året for prøvingen igjen, og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn. Menmen, bedre tider kommer vel :)

Den som hadde skjønt hva som foregår her..
IMG_5464.jpg
 
PP 11 - CD 26
13 dpo og puppene har faktisk blitt ømme :eek: Ikke på sidene som ellers, men midt på og brystvortene er vonde! Akkurat sånn de var sist jeg var gravid, så begynner å lure på om el kan ha vært da jeg fikk slimet, men da er jo tempen helt på bærtur i og med at jeg fikk bekrefta el.. Vi får bare se om tanta dukker opp i løpet av helga :)

IMG_5467.jpg
 
Håper TR holder seg unna. :Heartred
 
Enig, håper mensen holder seg langt langt vekk! :Heartpink
 
PP 12 - CD 1
Jaja, så skulle det ta et år og enda mer denne gangen også..
 
Back
Topp