~ Drømmen om nummer to ~

God bedring. Spennende å være over i dpo-land.
 
Takk for det :) Ja vi får håpe det blir to streker denne runden, selvom jeg ikke har helt troen..

Jeg skjønner det, men. Vi må bare håpe ❤️

Er det noen videre plan dersom det drøyer noe særlig lenger? Er IVF-karusellen aktuelt om dere ikke får det til på egen hånd?
 
Jeg skjønner det, men. Vi må bare håpe ❤️

Er det noen videre plan dersom det drøyer noe særlig lenger? Er IVF-karusellen aktuelt om dere ikke får det til på egen hånd?
Ja er ikke så mye annet å gjøre desverre.. Første bud blir nok å ta en tur til gyn igjen og evt få resept på clomid, så er nok ivf neste stopp, men jeg vet ikke helt om jeg orker det. Blir så lang reisevei og så mye styr :/
 
Ja er ikke så mye annet å gjøre desverre.. Første bud blir nok å ta en tur til gyn igjen og evt få resept på clomid, så er nok ivf neste stopp, men jeg vet ikke helt om jeg orker det. Blir så lang reisevei og så mye styr :/

Men du går på noe pergo-lignende nå, gjør du ikke? Krysser fingrene for at det eller Clomid fungerer ❤️
 
Men du går på noe pergo-lignende nå, gjør du ikke? Krysser fingrene for at det eller Clomid fungerer ❤️
Ja det tilsvarer pergo, samme som clomid, så får håpe jeg får gå på det en stund fremover :)
 
PP 11 - CD 18
5 dpo idag i følge tempen, men jeg forstår fint lite. I kveld kom det nemmelig en del slim, og det stemmer jo ikke med noe som helst. Tempen har jo bekrefta el, og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg uten tvil sagt det var elslim, så jeg er rimelig forvirra for å si det sånn.. Hva skjer? :eek:
 
PP 11 - CD 18
5 dpo idag i følge tempen, men jeg forstår fint lite. I kveld kom det nemmelig en del slim, og det stemmer jo ikke med noe som helst. Tempen har jo bekrefta el, og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg uten tvil sagt det var elslim, så jeg er rimelig forvirra for å si det sånn.. Hva skjer? :eek:

Hmm. Har du testet etter EL? Om ikke, har du EL-tester? Min umiddelbare tanke var at det hadde jo jeg etter EL da jeg ble gravid men så ble jeg usikker.
 
Hmm. Har du testet etter EL? Om ikke, har du EL-tester? Min umiddelbare tanke var at det hadde jo jeg etter EL da jeg ble gravid men så ble jeg usikker.
Ja jeg hadde positiv test i to dager, fikk kryss i ff på dag to med positiv test, og tok en nå bare for sikkerhetsskyld men den ble negativ, så nå klør jeg meg i hodet for å si det sånn :bored:
 
Ja jeg hadde positiv test i to dager, fikk kryss i ff på dag to med positiv test, og tok en nå bare for sikkerhetsskyld men den ble negativ, så nå klør jeg meg i hodet for å si det sånn :bored:

Så rart. Det kan jo være utflod, eventuelt så går det an å ha EL-slim etter EL også, mener jeg å huske. Jeg troor jeg hadde EL-slim i flere dager etter EL en gang.
 
Så rart. Det kan jo være utflod, eventuelt så går det an å ha EL-slim etter EL også, mener jeg å huske. Jeg troor jeg hadde EL-slim i flere dager etter EL en gang.
Ja kanskje det er elslimet fra da jeg hadde el, men så kom det ikke ut før nå? Haha, jeg aner ikke :p
 
PP 11 - CD 19
6 dpo (?) Hvem vet.. Tempen lever iallefall sitt eget liv, men så har jo denne ppen vært helt merkelig. Feber en dag og el slim en annen, så vi får se hva dette blir til :p Vi tok iallefall en runde i høyet i dagtidlig bare for å være på den sikre siden :)

IMG_5451.jpg
 
Jeg fikk slim en del dager i dpo, så er nok helt normalt :) Fin stigning og tydelig at egget har sluppet!
 
Jeg fikk slim en del dager i dpo, så er nok helt normalt :) Fin stigning og tydelig at egget har sluppet!
Godt å høre! Vi fikk iallefall lagt inn litt aksjer bare sånn i tilfelle, så får vi se nå da hva dette blir til :)
 
Blir spennende å se!
 
Det blir det! Får håpe jeg klarer å holde meg til tirsdag for å teste, da er jeg 10 dpo :)
Hehe, alltid spennende om man klarer vente lenge nok til at det faktisk er mulighet for positiv test.
 
PP 11 - CD 22
9 dpo og testetøsa klarte ikke å holde seg lenger, så første test røyk :p Skyggestreken er som vanlig på plass, og jeg har null symptomer, så troen på spire er så godt som ikkeeksisterende.. Skal ringe gyn så snart tanta kommer og høre hva hun tenker om veien videre :)

IMG_5457.JPG
 
Håper det bare er litt tidlig. 9dpo er jo tidlig selv om vi prøver fortelle oss selv noe annet innimellom..
 
Back
Topp