~ Drømmen om nummer to ~

Jeg har en følelse av at det er denne mnd det klaffer for deg! [emoji87][emoji1] Er jo enda tidlig å teste!
Og hvis det ikke blir noe denne mnd så skal vi i alle fall sammen inn på april-forum.
Wæ, ja tenk om! Jeg har ikke helt troa selv :p Det er tidlig ja, så har is i magen i noen dager til :) Jeg får termin i begynnelsen av april om det har klaffa nå, så neste blir evt mai :)
 
PP 9 - CD 22
Mest sannsynlig 9 dpo idag. Hadde veldig dårlig tid idag, så rakk ikke se noe særlig på den før jeg måtte fyke ut døren, men rakk å ta et bilde i full fart :) Ikke mye spennende å se ihvertfall, men det er jo tidlig enda :) Fremdeles ingen symptomer heller, annet enn mye utflod, og det er bare ekkelt :p

IMG_5268.JPG
 
Fortsatt tidlig ja [emoji4] Spennende dager! Håper den blir positiv snart!! [emoji1][emoji1] Og det er lov å se på testen senere idag også [emoji56][emoji6]
 
Fortsatt tidlig ja [emoji4] Spennende dager! Håper den blir positiv snart!! [emoji1][emoji1] Og det er lov å se på testen senere idag også [emoji56][emoji6]
Det håper jeg og :D Haha ja tro meg, den blir nok stirret ihjel så snart jeg er hjemme igjen :rolleyes:
 
PP 9 - CD 22
Mest sannsynlig 9 dpo idag. Hadde veldig dårlig tid idag, så rakk ikke se noe særlig på den før jeg måtte fyke ut døren, men rakk å ta et bilde i full fart :) Ikke mye spennende å se ihvertfall, men det er jo tidlig enda :) Fremdeles ingen symptomer heller, annet enn mye utflod, og det er bare ekkelt :p

Vis vedlegget 229537

Hvordan er den tørket? [emoji56]
 
Forstår skepsisen din [emoji173] Håper veldig på babystrek [emoji7]
Har du tatt en ny idag da? [emoji1][emoji8]
Ja det hadde vært fint gitt :D Tok en idagtidlig, men skulle igrunnen bare droppa det, for det var sykt utvanna, så prøver igjen senere ;)
 
Back
Topp