~ Drømmen om nummer to ~

Jeg vet når eggløsning har vært pga mye el-slim og ømme pupper i dagene etter, og det har kun skjedd en gang siden fødsel, så alle andre rundene har jeg ikke merka noe, selvom jeg har fått superpositive tester alle gangene jeg har testa :shifty:

Det blir spennende :D Jeg tester stortsett en gang for dag, sånn ettermiddagish, og er den positiv eller iallfall nesten har jeg testa en gang til på kvelden og morgenen/ettermiddagen etter for å se når den blir negativ ;)
Det hørtes lurt ut, tror jeg følger din oppskrift :D
 
Så spennende! Håper alt går som ønsket:)
Jeg venter første nå men ønsker også to tette. Er meget interessert hvordan dette går:D
 
Huff, er det mulig! Du har virkelig fått din dose nå altså! Skal du gå til termin da eller blir du satt i gang kanskje om det ikke bedrer seg? :) Jeg ble satt i gang 38+2 pga skyhøyt blodtrykk og begynnende svangerskapsforgiftning, og fikk bare beskjed om at formen ikke kom til å bedre seg før babyen var ute, og var igrunnen ganske letta for det :p
Fått beskjed om at jeg skal få slippe å gå over termin hvertfall og har fått time til vurdering av igangsettelse 39+6, men jeg håper hun kommer ut før det
 
Så spennende! Håper alt går som ønsket:)
Jeg venter første nå men ønsker også to tette. Er meget interessert hvordan dette går:D
Det håper jeg også :) Om det går etter planen blir det rundt 2 år mellom, og det tenker jeg er helt supert ;) Når har du termin? :)
 
Fått beskjed om at jeg skal få slippe å gå over termin hvertfall og har fått time til vurdering av igangsettelse 39+6, men jeg håper hun kommer ut før det
Det er jo bra det da! Får krysse fingrene for at hun snart finner veien ut :) Kjenner jeg savner spenningen når det minket på dager, men savner absolutt ikke graviditeten på slutten :p
 
Er du i dpo land nå tror du? :D
Om egget slapp er jeg ca 3 dpo idag :D Veldig usikker på om det gjorde det, men har egentlig min tvil, men vi får se nå når tanta melder sin ankomst :) Skal uansett ta blodprøver på onsdag, 5 dpo, for å sjekke om jeg har hatt el, så er veldig spent!
 
Om egget slapp er jeg ca 3 dpo idag :D Veldig usikker på om det gjorde det, men har egentlig min tvil, men vi får se nå når tanta melder sin ankomst :) Skal uansett ta blodprøver på onsdag, 5 dpo, for å sjekke om jeg har hatt el, så er veldig spent!

Spennende! :D lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Om egget slapp er jeg ca 3 dpo idag :D Veldig usikker på om det gjorde det, men har egentlig min tvil, men vi får se nå når tanta melder sin ankomst :) Skal uansett ta blodprøver på onsdag, 5 dpo, for å sjekke om jeg har hatt el, så er veldig spent!

Så greit å få svar på det, da :)
 
Når får du svar på blodprøven? :)
Ingen aning faktisk, men forhåpentligvis ganske snart :) Det blir litt ekstra tungvint når jeg hører til i en annen kommune enn gynekologen og det er hun som må få svaret først :p
 
Ingen aning faktisk, men forhåpentligvis ganske snart :) Det blir litt ekstra tungvint når jeg hører til i en annen kommune enn gynekologen og det er hun som må få svaret først :p

Ok, skjønner :) Jeg får bare vente i spenning da :D
 
Krysser fingrene for spire på gang :D [emoji173]
 
Krysser fingrene for spire på gang :D [emoji173]
Tusen takk for kryssing ❤️ Har min tvil da, da jeg er ganske sikker på at el uteble denne runden også, men det er egentlig greit, for er ganske spent på hvordan femar virker i forhold til pergo :D
 
Back
Topp