~ Drømmen om nummer to ~

PP 6 - CD 15
Jeg er ganske sikker på at el (om egget slipper da) er enten idag eller i morgen. Kjente noen stikkende svake smerter på høyre side tidligere idag, og det var der gyn mente egget kom til å slippe :) Aksjene er iallefall lagt og får prøve å få lokka med mannen på en runde i morgen også, så er vi iallefall godt innafor ;)

Fant ut at jeg hadde en ussel liten eltest igjen også, og den ble faktisk positiv. Ikke så sterk som den bruker, så enten var toppen tidligere idag, i går eller senere, men tenker jeg regner 1 dpo fra i overmorgen :)

Kjedelig å ikke få sjekka når den blir negativ, menmen :)
IMG_4676.JPG
 
PP 6 - CD 15
Jeg er ganske sikker på at el (om egget slipper da) er enten idag eller i morgen. Kjente noen stikkende svake smerter på høyre side tidligere idag, og det var der gyn mente egget kom til å slippe :) Aksjene er iallefall lagt og får prøve å få lokka med mannen på en runde i morgen også, så er vi iallefall godt innafor ;)

Fant ut at jeg hadde en ussel liten eltest igjen også, og den ble faktisk positiv. Ikke så sterk som den bruker, så enten var toppen tidligere idag, i går eller senere, men tenker jeg regner 1 dpo fra i overmorgen :)

Kjedelig å ikke få sjekka når den blir negativ, menmen :)
Vis vedlegget 223647

Hurra for fiin EL-test og aksjer! :D Krysser fingrene :)
 
PP 6 - CD 15
Jeg er ganske sikker på at el (om egget slipper da) er enten idag eller i morgen. Kjente noen stikkende svake smerter på høyre side tidligere idag, og det var der gyn mente egget kom til å slippe :) Aksjene er iallefall lagt og får prøve å få lokka med mannen på en runde i morgen også, så er vi iallefall godt innafor ;)

Fant ut at jeg hadde en ussel liten eltest igjen også, og den ble faktisk positiv. Ikke så sterk som den bruker, så enten var toppen tidligere idag, i går eller senere, men tenker jeg regner 1 dpo fra i overmorgen :)

Kjedelig å ikke få sjekka når den blir negativ, menmen :)
Vis vedlegget 223647
Krysser det som krysses kan for at det blir spire nå [emoji4][emoji173]
 
Krysser det som krysses kan for at det blir spire nå [emoji4][emoji173]
Ja nå må det snart bli! Men har jo heldigvis minst 2 pper til før jeg mister håpet, siden det var i pausemnd det klaffet sist :p

Hvordan går det med deg? Nå nærmer det seg med stormskritt altså ❤️
 
Ja nå må det snart bli! Men har jo heldigvis minst 2 pper til før jeg mister håpet, siden det var i pausemnd det klaffet sist [emoji14]

Hvordan går det med deg? Nå nærmer det seg med stormskritt altså [emoji173]️
37+1 og rimelig sprekkeklar nå. Gleder meg til å møte prinsessa mi [emoji4][emoji173]
 
PP 6 - CD 15
Jeg er ganske sikker på at el (om egget slipper da) er enten idag eller i morgen. Kjente noen stikkende svake smerter på høyre side tidligere idag, og det var der gyn mente egget kom til å slippe :) Aksjene er iallefall lagt og får prøve å få lokka med mannen på en runde i morgen også, så er vi iallefall godt innafor ;)

Fant ut at jeg hadde en ussel liten eltest igjen også, og den ble faktisk positiv. Ikke så sterk som den bruker, så enten var toppen tidligere idag, i går eller senere, men tenker jeg regner 1 dpo fra i overmorgen :)

Kjedelig å ikke få sjekka når den blir negativ, menmen :)
Vis vedlegget 223647
Fin test det der da :D
 
Iiik! Tenk på det da, hvert øyeblikk nå så kommer hun endelig [emoji173]️ Hvordan er formen da? :)
Ja, helt utrolig [emoji173] Formen er mildt sagt elendig, men det er verdt det til slutt [emoji173]
 
Ja, helt utrolig [emoji173] Formen er mildt sagt elendig, men det er verdt det til slutt [emoji173]
Huff :( Makan til dritt man skal igjennom altså.. Kaster du opp enda? Det er så absolutt verdt det ja! Verdens fineste premie ❤️
 
Huff :( Makan til dritt man skal igjennom altså.. Kaster du opp enda? Det er så absolutt verdt det ja! Verdens fineste premie [emoji173]️
Ikke like mye som før, men sliter fortsatt med kvalmen ja. Egentlig bekkenløsning og blodtrykksfallene som er verst nå. Også vært på sykehuset 2 ganger med noen grusomme gallesteinsanfall. Rimelig klar for å bli ferdig nå [emoji14]
 
Ja kan ikke klage på den altså ;) Bare litt kjedelig å ikke få vite når den er på sitt sterkeste og når den blir negativ igjen, så vi får bare synse ;)
Ja, skjønner den altså.. Men blir den så mye stekrere enn det der da? Nå har jo ikke jeg testet så kjempemye, men jeg fikk aldri så sterk test engang, før den ble negativ igjen :rolleyes:
 
Ikke like mye som før, men sliter fortsatt med kvalmen ja. Egentlig bekkenløsning og blodtrykksfallene som er verst nå. Også vært på sykehuset 2 ganger med noen grusomme gallesteinsanfall. Rimelig klar for å bli ferdig nå [emoji14]
Huff, er det mulig! Du har virkelig fått din dose nå altså! Skal du gå til termin da eller blir du satt i gang kanskje om det ikke bedrer seg? :) Jeg ble satt i gang 38+2 pga skyhøyt blodtrykk og begynnende svangerskapsforgiftning, og fikk bare beskjed om at formen ikke kom til å bedre seg før babyen var ute, og var igrunnen ganske letta for det :p
 
Ja, skjønner den altså.. Men blir den så mye stekrere enn det der da? Nå har jo ikke jeg testet så kjempemye, men jeg fikk aldri så sterk test engang, før den ble negativ igjen :rolleyes:
Mine har blitt nesten sorte på det sterkeste faktisk, men uten at egget har sluppet, men håper bare det faktisk slapp nå og at testen hadde vært negativ idag :) Skal du begynne med testing denne runden med prøving? :)
 
PP 6 - CD 16
Da fikk jeg lurt med mannen på en runde til i dagtidlig før han dro på jobb, så nå har vi gjort det vi kan for denne gang :) Er litt usikker på om el er idag eller om det var i går, så tenker jeg regner 1 dpo fra i morgen av, da får jeg iallefall juksa meg til en ekstra dag om el skulle vært igår ;) Så nå begynner den evige ventingen :p Har fortsatt ikke fått bestilt meg tester, så det tenker jeg å få gjort idag :)
 
Mine har blitt nesten sorte på det sterkeste faktisk, men uten at egget har sluppet, men håper bare det faktisk slapp nå og at testen hadde vært negativ idag :) Skal du begynne med testing denne runden med prøving? :)
Hvordan vet du om det slipper eller ikke? Testen blir svakere igjen uansett, eller? o_O Kan som sagt ikke dette :p Skal teste noen sykluser nå ja tenkte jeg. Tenkte å begynne å teste rundt CD 10, en gang om dagen til å begynne med, også er det kanskje lurt å teste to ganger om dagen når den begynner å bli sterkere? :)
 
Hvordan vet du om det slipper eller ikke? Testen blir svakere igjen uansett, eller? o_O Kan som sagt ikke dette :p Skal teste noen sykluser nå ja tenkte jeg. Tenkte å begynne å teste rundt CD 10, en gang om dagen til å begynne med, også er det kanskje lurt å teste to ganger om dagen når den begynner å bli sterkere? :)
Jeg vet når eggløsning har vært pga mye el-slim og ømme pupper i dagene etter, og det har kun skjedd en gang siden fødsel, så alle andre rundene har jeg ikke merka noe, selvom jeg har fått superpositive tester alle gangene jeg har testa :shifty:

Det blir spennende :D Jeg tester stortsett en gang for dag, sånn ettermiddagish, og er den positiv eller iallfall nesten har jeg testa en gang til på kvelden og morgenen/ettermiddagen etter for å se når den blir negativ ;)
 
Back
Topp