Drømmen om småsøsken

En tråd i 'Dagbøker' startet av SM1986, 25 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Tenkte å skrive ned tankene mine rundt prøvinger her.
    Har en gutt på 6år som veldig gjerne ønsker seg søsken. Jeg har også endelig blitt klar for å ta fatt på nytt svangerskap og baby igjen.

Er i dag inne i CD 12 i pp3.
    Formen er fin, og har denne pp begynt med eltesting. Har også kjøpt concieve+ plus som skal testes denne gangen.

Her er el testene for CD 11 og 12 ImageUploadedByBV Forum1458931733.916357.jpg

2. ☆Starlight☆ Forumet er livet

ImageUploadedByBV Forum1458984592.206671.jpg
    Slik ser denne pp ut i PeriodDiary. Tok en ny eltest i dag på morgenurin, denne er sterkere enn begge de 2 andre, så det nærmer seg. Legger ut bilde av den etterpå:)

Vi fikk kost oss litt i går, satser på å legge inn annenhver dag denne pp og håper det gjør susen:p

3. Miss Nova Betatt av forumet

Vi prøver også consive+ nå :rolleyes:
    Lykke til med prøving xsmile9 spennende tid dette.
    Har også en på seks år som jeg tror kommer til å bli superstolt storebror om vi er så heldige å få en til :smug:

4. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Tusen takk, og i lige måde!:)
    Det er kjempe spennende! Gutten her har spurt meg flere ganger om jeg ikke kan få baby i magen snart, og han ønsker seg så en lillebror eller søster:)
    Nærmer meg el nå, så er rimelig spent! Prøver å slappe av, men det er ikke så lett.. :rolleyes:

5. ☆Starlight☆ Forumet er livet

CD 13 ImageUploadedByBV Forum1459000979.793189.jpg

6. ☆Starlight☆ Forumet er livet

ImageUploadedByBV Forum1459002485.601635.jpg
    Alle 3 testene samlet:)

7. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Hadde nok el i går kveld, hadde veldig smerter i venstre side med murringer. Tok en ny test nå på morgenurin, den var negativ. Tok ingen test i går kveld, men den jeg fikk i går morgen var jo nesten positiv.
    Legger ved dagens test:)
    ImageUploadedByBV Forum1459063643.291041.jpg

Last edited: 27 Mar 2016
  8. ☆Starlight☆ Forumet er livet

ImageUploadedByBV Forum1459085443.652692.jpg
    Tror jeg bare fortsetter å teste litt videre til de er ganske svake igjen.

9. ☆Starlight☆ Forumet er livet

D ImageUploadedByBV Forum1459181917.038248.jpg
    Dagens test CD15.. Synes fortsatt den er ganske mørk..

10. turteldue Forumet er livet VIP

den er nok negativ. LH testene er nemmelig ikke positive før testestreken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken...

11. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Ja, det vet jeg. Trodde bare at de kom til å bli mye svakere etter el. Rimelig sikker på at jeg hadde el lørdag:)

12. ☆Starlight☆ Forumet er livet

4DPO i dag!

Prøver å slappe av og ikke tenke så mye frem mot ikm. Fikk skikkelige magesmerter i går kveld, varte i kanskje 2min, så gikk det over. Nå har jeg de vanlige symptomene som jeg pleier ha mellom el og ikm. Mye stikkinger ved livmor, kjenner det i låra, og ømme tits.. :p

Hadde vært så hyggelig om det skulle klaffet nå. Vi reiser til sydligere strøk rundt ikm, og jeg har så lyst på å overraske min kjære på tur dit.. <3

Hadde egentlig ikke tenkt å teste noe før evt tr kom, men får se. Om hun ikke er der på lørdag neste uke, så tester jeg på ettermiddagen da.. :)

13. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Dagene går så sent i dpoland.. :p
    Ei uke til ikm og sydentur. Gleder meg veldig til sol og varme!:)

14. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Vært litt oppblåst i et par dager nå, aller mest i dag. Har i kveld også hatt noe lignende elsmerter, bare ikke fullt så vondt som under el. Hatt en del hvit utflod i dag også, samt en del murringer og stikninger i venstre side og veldig ømme pupper. Håper det er tidlige tegn!

:)

15. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Mye mindre symptomer i dag. Tenker å ta første testen tirsdag morgen!:) IKM mellom lørdag og mandag, drar til syden på søndag.
    Gleder meg enormt til det. Late dager med kjæresten min.
    Får jeg negativ test og besøk av tr, så kan jeg kose meg med kalde pils og drinker til kvelds. Da er ikke nederlaget så stort, og vi kan prøve på 2017 baby. Har det endelig klaffet så gleder jeg meg enormt mye til å overraske min kjære:D

16. ☆Starlight☆ Forumet er livet

Dårlig form i dag.. Skikkelig sår hals og forkjøla.. Æsj! Håper det er svekka immun pga en liten spire da, haha!:D

17. ☆Starlight☆ Forumet er livet

ImageUploadedByBV Forum1459838272.393736.jpg
    9DPO
    Skikkelig blenda.. :p

18. ☆Starlight☆ Forumet er livet

ImageUploadedByBV Forum1460098200.646174.jpg
    12 DPO og fortsatt like blenda... :(

19. ☆Starlight☆ Forumet er livet

1,5år senere er vi fortsatt ikke gravide.. Skal inn til lege for å starte utredning. Håper virkelig vi vil få hjelpen som skal til for å få spiren til å sitte. 3år siden vi sluttet med prevensjon. Lang og lei vei å gå..:(

20. Alderrabalder Forelsket i forumet

Offameg så urettferdig altså!!!
    Håper virkelig utredning hjelper dere :)
    Masse lykke til!!

Del denne siden