Drømmen om nr 2 ❤️

CD31 og fortsatt uggen. Veldig på morningen i dag, men gikk over etter et rundstykke og noen timer på sofaen.

I går kjente jeg en veldig spesiell murring i livmor området, en annen type en jeg hat kjent på før. Mannen min sier jeg er ekstremt hormonell, men det merker ikke jeg :greet025 Joda, kanskje jeg merker lunta er litt kortere enn vanlig. Tenker det også har en sammenheng med lite mat og generelt næring siden lørdag:wacky: Så klarte jeg å ikke ta test i morges, om jeg regner riktig er jeg ca 6-7 dpo så altfor tidlig, men uansett veldig stolt:angelic: Har en snedig tanke når jeg tester enten det er aaaaltfor tidlig eller bare litt tidlig- og det er «men man vet jo aldri» og «hva om».

Ikke si at jeg er alene om disse tankene? :nailbiting:
 
Usikker på dpo, kanskje 10? Ser noe svakt, men usikker på om det bare er skygge :angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_9681.jpeg
    IMG_9681.jpeg
    371,7 KB · Visninger: 41
Ser ut til at det bare er skygge… skjønner ikke at jeg er skuffet en gang, hvorfor trodde jeg det skulle gå nå? Tror vi tar en pause fra IVF og starter med nytt mot fra januar. En del av meg håper det skal klaffe helt av seg selv før den tid, men når vi er passert 2,5 år med prøving skjønner jeg ikke hvorfor jeg likevel er så håpefull. Bare drit dette her…
 

Vedlegg

  • IMG_9689.jpeg
    IMG_9689.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 22
Ingen graviditet å melde om, som alltid! Tar en pause fra IVF til over nyttår og legger dette til side inntil da ☺️ Føles godt å fokusere på andre ting.
Håper dere får en god periode med jul og helt annet å tenke på :Heartpink!
 
Back
Topp