Drømmen om komplett lykke❤️

Ja kunne jeg bare ha fått en bitteliten strek, så hue kunne roet seg ned....
samboer som ikke forstår at dette er grusomt. ( for han ble fortalt at 16 dager etter innsett var testdato, og mye kunne skje og man var gravid. Så han tror ikke at løpet er kjørt.

Men JEG vet jo... at håpet forsvinner betydelig for hver dag som går nå....
jeg er såpass realist at jeg vil ikke gi meg selv falske forhåpninger heller....
Takk for støtte:Heartbigred
Skjønner det, men samtidig så sier du jo at det ikke var morgenurin og du hadde vært på do 10 minutter før testen. Hvilken dag satte du inn?
 
Skjønner det, men samtidig så sier du jo at det ikke var morgenurin og du hadde vært på do 10 minutter før testen. Hvilken dag satte du inn?

Jeg satte inn for 8 dager siden. Blastocyst5dpo
Nei, jeg sliter jo med det da, for sover ikke mer enn 4-5 t om natten.. og det er hyppig mellom dobesøk. Klarer sjeldent holde meg 4t..
 
Huff. Masse ekstra stress. Hvis jobben din ikke egner seg i rugetiden så kan kanskje SM være et alternativ? Det er jo annerledes med IVF ift hjemmeprøving. Hadde tatt seg ut om alle som prøver skulle vært hjemme to uker hver måned....
Krysser fingerne!
Har vært sykmeldt denne gangen , og forrige gang da jeg var gravid. Ellers er det kun operasjonene som jeg har vært sykmeldt på. Tatt fridager de andre 3 gangene.
 
Har vært sykmeldt denne gangen , og forrige gang da jeg var gravid. Ellers er det kun operasjonene som jeg har vært sykmeldt på. Tatt fridager de andre 3 gangene.
Ikke mye fravær du har hatt da. Og det er jo utrolig heftig å stå i den prosessen.
 
Jeg satte inn for 8 dager siden. Blastocyst5dpo
Nei, jeg sliter jo med det da, for sover ikke mer enn 4-5 t om natten.. og det er hyppig mellom dobesøk. Klarer sjeldent holde meg 4t..
Da blir det litt mer vrient.

Hvilke medisiner tar du?
Håper fremdeles på en liten treg frysespire jeg..
 
Da blir det litt mer vrient.

Hvilke medisiner tar du?
Håper fremdeles på en liten treg frysespire jeg..

Tar ingen medisiner... var voldsomt til treg også da. Blank test idag og, men ingen spotting el blødning..... :/
Bare murringer.
Vet det finnes avvik fra regelen, men hva er oddsen for at jeg skal være dem liksom. Skjønner ikke helt hvorfor dette ikke skal gå heller. Nå er jeg jo frisk etter de fjernet egglederen ifjor.
 
Tar ingen medisiner... var voldsomt til treg også da. Blank test idag og, men ingen spotting el blødning..... :/
Bare murringer.
Vet det finnes avvik fra regelen, men hva er oddsen for at jeg skal være dem liksom. Skjønner ikke helt hvorfor dette ikke skal gå heller. Nå er jeg jo frisk etter de fjernet egglederen ifjor.
Skjønner det.
innsett av tint blasto og ingen medisiner?
 
Så leit å høre at det antageligvis ikke gikk denne gangen heller :/ Velkommen inn til oss på assistert befruktning hvis du ønsker å flytte dagboken din dit, der er vi flere i samme situasjon :)
 
Så kjipt å lese om negative tester :( Jeg har vært gjennom samme prosessen selv og bet hvor tungt det er når det står på som værst. Hvilken klinikk hører du til?

Anbefaler assistert befruktning forumet, også å flytte dagboken din dit, der er det masse fine damer [emoji173]ønsker deg masse lykke til videre [emoji173]
 
Back
Topp