Drømmen om komplett lykke❤️

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Litt om meg:
selv er jeg 35 år , samboer er 33.

Var til utredning februar 2016, hvor det ble konstantert tette eggledere, og infeksjon i dem.
Disse ble da tappet for væske.

Så var det å gjennomføre hormonkuren, slik at vi fikk et ferskforsøk før vi evnt fjernet egglederne.

Vi endte opp med 5 befruktede egg, 4 ble til blasto og inn på frys.

1. Ferskforsøk ble dessverre misslykket, så da var det bare å vente på operasjon.

Etter operasjon var det fryst blasto inn, med hormonstimulering..
Mislykket igjen..egget festet seg ikke...

3. Innsett, og 1 frys i naturlig syklus , klaffet❤️
Men dessverre endte opp med en MA i uke 7.
Deretter sendt hjem med piller i hånden for å ta aborten hjemme. Var helt grusomt :(

4. Innsett, også naturlig frys.... dessverre misslykket. Egget festet seg ikke.

SÅ....... her sitter jeg da.
5. Innsett ble satt for 6 dager siden.
5 dagers blasto av god kvalitet.
Ingen symptomer på starten av rugeperioden, men to siste dagene har jeg hatt litt.

Hodepine, kvalmebølger, mensenmurringer og et belte over korsryggen. Tittsa er store fra før av, så har ikke sjans til å følge med der.

Dessverre negativ test til nå.
Utålmodig som jeg er, og håpfull om at man skal få testet like tidlig som alle andre her.

Frykten for at man må gjennom nok en hormonbehandling og uttak er stor. Ikke bare koster det, men også psykisk og fysisk. Og jeg har en jobb som ikke kan samkjøre denne behandlingen så godt med.:/

Hadde vært utrolig deilig å blitt ferdig med dette her nå:/
Det sliter litt psykisk når man har hatt 2 operasjoner 1 hormonhelvete, og 5 innsett på litt over et år.....

Og alle rundt meg får barn .. ønsker så inderlig inderlig mye at dette skjer nå.

Ønsker samtidig alle dere andre strebere om å oppnå komplette lykken med drømmebabyen❤️
 
Håper veldig at det er deres tur nå [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er virkelig ikke alle som får til dette så lett, og dere har hatt en tøff reise må jeg si. Stor klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Håper veldig at det er deres tur nå [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er virkelig ikke alle som får til dette så lett, og dere har hatt en tøff reise må jeg si. Stor klem [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk :Heartbigred
Nei.. og misforstå meg rett...
Det føles veldig urettferdig :(
Jeg unner selvfølgelig alle oppadgående mennesker å få barn.

Men det er utrolig vondt. Man ønsker det så inderlig. Og jeg føler veldig på at feilen ligger hos meg. Det følger med så mange flere bekymringer:oops:
Jeg gir ikke opp....
Jeg gleder meg heller ikke til hva som er i vente, om dette er mislykket.
6 dager siden innsett. Hvite tester ... begynner nesten å ta sorger på forskudd nå:/

Tusen takk for støttende ord. Jeg tar imot den klemmer , og klemmer godt tilbake:Heartbigred
 
Tusen takk :Heartbigred
Nei.. og misforstå meg rett...
Det føles veldig urettferdig :(
Jeg unner selvfølgelig alle oppadgående mennesker å få barn.

Men det er utrolig vondt. Man ønsker det så inderlig. Og jeg føler veldig på at feilen ligger hos meg. Det følger med så mange flere bekymringer:oops:
Jeg gir ikke opp....
Jeg gleder meg heller ikke til hva som er i vente, om dette er mislykket.
6 dager siden innsett. Hvite tester ... begynner nesten å ta sorger på forskudd nå:/

Tusen takk for støttende ord. Jeg tar imot den klemmer , og klemmer godt tilbake:Heartbigred

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ ja, forstår veldig hva du mener. Vi har også hatt litt trøbbel, og da virker det så utrolig urettferdig med alle som får det til, selv om man på sett og vis også unner dem et barn! 6 dager siden innsett, betyr det 6dpo? I såfall er det jo enda tidlig da :)
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ ja, forstår veldig hva du mener. Vi har også hatt litt trøbbel, og da virker det så utrolig urettferdig med alle som får det til, selv om man på sett og vis også unner dem et barn! 6 dager siden innsett, betyr det 6dpo? I såfall er det jo enda tidlig da :)

Er lov å føle på ting heldigvis :shy:
Har dere hatt lang vei dere også?
Nei, satte inn blasto, så er nå 11dpo eller rugedag 7 om du vil.
Mange tester allerede positivt til nå.

Vet av erfaring fra den gang vi lyktes,( men ma)
Så satt jeg på nøyaktig samme dag og sørget over hvite tester, og trodde vi hadde mislykkes.

Nå sitter jeg bare med blanda følelser. Verset kan gå an, men samtidig av erfaring ikke tør å håpe.

Men jeg tenker jo. Hvorfor skal ikke vi lykkes , når andre gjør? Og det finnes jo folk som har større sykdomsbilde enn meg.. dessverre....
men de lykkes jo.
Hvorfor gjør ikke jeg?
:wtf:
Fortvilet og krevende situasjon vi er i altså!
 
Er lov å føle på ting heldigvis :shy:
Har dere hatt lang vei dere også?
Nei, satte inn blasto, så er nå 11dpo eller rugedag 7 om du vil.
Mange tester allerede positivt til nå.

Vet av erfaring fra den gang vi lyktes,( men ma)
Så satt jeg på nøyaktig samme dag og sørget over hvite tester, og trodde vi hadde mislykkes.

Nå sitter jeg bare med blanda følelser. Verset kan gå an, men samtidig av erfaring ikke tør å håpe.

Men jeg tenker jo. Hvorfor skal ikke vi lykkes , når andre gjør? Og det finnes jo folk som har større sykdomsbilde enn meg.. dessverre....
men de lykkes jo.
Hvorfor gjør ikke jeg?
:wtf:
Fortvilet og krevende situasjon vi er i altså!

Ja, det er så uforståelig det der, at hvorfor det går så lett for noen å få barn, mens andre må slite. Og jeg forstår veldig godt at MA må har vært ekstra tungt når det var så lang vei for å bli gravid også :(
Skjønner at det er vanskelig å holde på optimismen. [emoji173]️
Vi har hatt en litt annen historie, med at jeg blir fort gravid, men har vært uheldige og hatt MA som ble oppdaget i uke 13 og deretter mista vi i uke 27 pga morkakesvikt. Så det er jo litt maks uflaks kan man si. Men fant nylig ut at det er en ny spire er på vei, så jeg føler meg veldig heldig likevel, om dette skulle gå veien.
Tror nok at vi som har måttet slite litt mer, også er enda mer takknemmelig og lykkelige på en annen måte når det endelig kommer et barn. [emoji173]️
Jeg har forresten testa positivt først rundt 12/13 dpo i et av svangerskapene, så det kan jo fortsatt være håp :) og når det ble spire den ene gangen, så må det være gode muligheter for at det kan gå igjen [emoji254]
 
Ja, det er så uforståelig det der, at hvorfor det går så lett for noen å få barn, mens andre må slite. Og jeg forstår veldig godt at MA må har vært ekstra tungt når det var så lang vei for å bli gravid også :(
Skjønner at det er vanskelig å holde på optimismen. [emoji173]️
Vi har hatt en litt annen historie, med at jeg blir fort gravid, men har vært uheldige og hatt MA som ble oppdaget i uke 13 og deretter mista vi i uke 27 pga morkakesvikt. Så det er jo litt maks uflaks kan man si. Men fant nylig ut at det er en ny spire er på vei, så jeg føler meg veldig heldig likevel, om dette skulle gå veien.
Tror nok at vi som har måttet slite litt mer, også er enda mer takknemmelig og lykkelige på en annen måte når det endelig kommer et barn. [emoji173]️
Jeg har forresten testa positivt først rundt 12/13 dpo i et av svangerskapene, så det kan jo fortsatt være håp :) og når det ble spire den ene gangen, så må det være gode muligheter for at det kan gå igjen [emoji254]

Først og fremst gratulerer med ny spire❤️

Måtte den holde seg der og bli stor og friskhuff... så grusomt å miste når man er så langt på vei:/

Her var det negativt på morningen igjen.

Jeg føler alt håp er ute igrunn...
kjenner meg ikke klar for å ny runde, men alderen min tilsier at jeg ikke kan hvile på laurbærene heller. Og det koster jo litt det her og....

Idag blir en slik dag...... får håpe det på mirakuløst vis popper opp en svak strek på kvelden istedet da❤️
Så nervepirrende det her at det gjør vondt:/
 
Først og fremst gratulerer med ny spire[emoji173]️

Måtte den holde seg der og bli stor og friskhuff... så grusomt å miste når man er så langt på vei:/

Her var det negativt på morningen igjen.

Jeg føler alt håp er ute igrunn...
kjenner meg ikke klar for å ny runde, men alderen min tilsier at jeg ikke kan hvile på laurbærene heller. Og det koster jo litt det her og....

Idag blir en slik dag...... får håpe det på mirakuløst vis popper opp en svak strek på kvelden istedet da[emoji173]️
Så nervepirrende det her at det gjør vondt:/

Tusen takk!
Forstår godt skuffelsen i dag :(
Håper en strek viser seg i løpet av dagen [emoji173]️
 
Skjønner fortvilelsen din. Det er heftig det dere har vært gjennom.

11-12 dpo er fremdeles veldig tidlig - selv så mange som får tidlig positiv test. I tillegg så kan visstnok fryseegg være litt tregere av seg. Tror en del klinikker praktiserer først test tre uker etter innsett pga muligheten for en slow starter.
håper det beste.
 
Tusen takk!
Forstår godt skuffelsen i dag :(
Håper en strek viser seg i løpet av dagen [emoji173]️

Jeg har igrunn gitt opp håpet , her tårene renner ned mitt kinn....
såklart. Det finnes jo sikkert et bittelite håp.
Men jeg tror vel kanskje det er kjørt.
Håpe tanta holder seg borte da i allefall. Takk :Heartred
 
Skjønner fortvilelsen din. Det er heftig det dere har vært gjennom.

11-12 dpo er fremdeles veldig tidlig - selv så mange som får tidlig positiv test. I tillegg så kan visstnok fryseegg være litt tregere av seg. Tror en del klinikker praktiserer først test tre uker etter innsett pga muligheten for en slow starter.
håper det beste.

Det var visst et egg som brukte litt lenger tid på å bli blasto. Litt tregere i utviklingen. Men av god kvalitet da det ble fryst ned , og klarte jo opptiningen også.
Forrige gangen , testet jeg jo positivt på denne dagen, så blir til at man sammenlikner.
Klinikken har satt 16 dager etter som testdato, men de plusser vel på npen dager for å være sikre.
Ikm var visst imorgen, men da burde det jo komme en strek ekstra:/ hatt murringer kun de siste dagene,, med stikninger og varmesøkende i underlivet .

Men alt kan jo være psykisk...
 
Så lenge TR holder seg unna er det fortsatt håp såpass tidlig, tenker jeg! Krysser fingrene!
 
Det var visst et egg som brukte litt lenger tid på å bli blasto. Litt tregere i utviklingen. Men av god kvalitet da det ble fryst ned , og klarte jo opptiningen også.
Forrige gangen , testet jeg jo positivt på denne dagen, så blir til at man sammenlikner.
Klinikken har satt 16 dager etter som testdato, men de plusser vel på npen dager for å være sikre.
Ikm var visst imorgen, men da burde det jo komme en strek ekstra:/ hatt murringer kun de siste dagene,, med stikninger og varmesøkende i underlivet .

Men alt kan jo være psykisk...
Selvfølgelig sammenlikner man, ikke til å unngå det.
Men visstnok er fryseegg "kjent" for å være litt trege, lettere enn ferske.
krysser fingerne videre.
 
Selvfølgelig sammenlikner man, ikke til å unngå det.
Men visstnok er fryseegg "kjent" for å være litt trege, lettere enn ferske.
krysser fingerne videre.

Trodde det bare var en myte jeg da.
Ja, om jeg bare hadde lykkes nå, så hadde alle mine sorger vært borte. Man går med en stor sorg og savn inni seg altså ....
må mest sannsynlig kutte ut jobben min, om jeg skal satse på dette videre. For jobben jeg har nå, er ikke forenlig med rugetiden:/ altfor høyt stressnivå, løping, bæring, og problemløsninger... og jeg kan ikke være mer borte.
Tenker økonomisk også ... vi pusser opp hus, og har nok med regninger.

Alt går imot oss med nytt forsøk i nærmeste tid, og alderen jobber imot også...

Derfor er det igrunn utrolig viktig at dette skulle gå i orden nå.....
 
Har du testet i dag, da?


Hei.
Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det.
Men tok en istad, men ikke på morgenurinen da. Hadde akkurat vært på do ti min før.
Selvfølgelig blank test.
Trodde virkelig tanta skulle komme idag, da jeg våknet med det typiske "beltet" man har i underlivet og korsryggen.
Men ikke spor til blod enda.
Dpo13 og negativt lover jo ikke bra.
 
Æsj, så dumt... Du får klamre deg fast i håpet, som du sa var det jo ikke morgenurin.
 
Æsj, så dumt... Du får klamre deg fast i håpet, som du sa var det jo ikke morgenurin.

Ja kunne jeg bare ha fått en bitteliten strek, så hue kunne roet seg ned....
samboer som ikke forstår at dette er grusomt. ( for han ble fortalt at 16 dager etter innsett var testdato, og mye kunne skje og man var gravid. Så han tror ikke at løpet er kjørt.

Men JEG vet jo... at håpet forsvinner betydelig for hver dag som går nå....
jeg er såpass realist at jeg vil ikke gi meg selv falske forhåpninger heller....
Takk for støtte:Heartbigred
 
Trodde det bare var en myte jeg da.
Ja, om jeg bare hadde lykkes nå, så hadde alle mine sorger vært borte. Man går med en stor sorg og savn inni seg altså ....
må mest sannsynlig kutte ut jobben min, om jeg skal satse på dette videre. For jobben jeg har nå, er ikke forenlig med rugetiden:/ altfor høyt stressnivå, løping, bæring, og problemløsninger... og jeg kan ikke være mer borte.
Tenker økonomisk også ... vi pusser opp hus, og har nok med regninger.

Alt går imot oss med nytt forsøk i nærmeste tid, og alderen jobber imot også...

Derfor er det igrunn utrolig viktig at dette skulle gå i orden nå.....
Huff. Masse ekstra stress. Hvis jobben din ikke egner seg i rugetiden så kan kanskje SM være et alternativ? Det er jo annerledes med IVF ift hjemmeprøving. Hadde tatt seg ut om alle som prøver skulle vært hjemme to uker hver måned....
Krysser fingerne!
 
Back
Topp