Drømmen om et barn (tvserie på FEM)

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Jeg kom over et program på FEM nå som heter "drømmen om et barn" som handler om par som gjennomgår prøverørsbehandling. Denne episoden er snart over og jeg blir helt desperat for det går ikke å sette på serieopptak, jeg finner det ikke på Dplay eller på nett. Noen som har hørt om og vet hvor vi kan se dette? :D
 
Går på FEM hver mandag. Tror det er 20.30. Har det på serieopptak da. En finfin serie.
Takk, sikkert reprise idag da. Jeg får følge med på mandag å sette på serieopptak da :D
 
Tre episoder totalt.
 
Snakket med FEM nå og dem har ikke lov å legge det på Dplay. Eg har ikke sett noen av episodene. Fikk vite om serien etter at siste episode var over :(

Så nå lurer eg på hvor eg kan få tak i den.
 
Snakket med FEM nå og dem har ikke lov å legge det på Dplay. Eg har ikke sett noen av episodene. Fikk vite om serien etter at siste episode var over :(

Så nå lurer eg på hvor eg kan få tak i den.
jeg har prøvd ALT, lagde meg på bruker på australsk netttv, men fikk ikke vist i Norge :(
 
Snakket med FEM nå og dem har ikke lov å legge det på Dplay. Eg har ikke sett noen av episodene. Fikk vite om serien etter at siste episode var over :(

Så nå lurer eg på hvor eg kan få tak i den.

Sa de noe om de skal sende serien på nytt? :)
 
Back
Topp