-Drømmen om en liten spire-

Da har samboer og jeg bestemt oss for å ta en pause fra prøvingen. Vi begynner å bli slitne begge to og med tanke på bryllupet vårt til sommeren er det best om vi venter noen mnd med prøvingen. Jeg har ikke helt lyst til å være høygravid under bryllupet. Når vi blir å starte opp igjen er uvisst. Samboer vil vente helt til etter bryllupet, mens jeg kunne tenkt med å starte på an igjen i april. Akkurat nå virker det uendelig lenge til, men det er nok det beste for oss akkurat nå. Da får vi litt tid å hente oss inn igjen og ikke minst få vekk den der pliktsex følelsen vi sitter igjen med nå. Få litt tid til å være oss igjen. Det blir nok ikke så mye oppdateringer i denne dagboken, men jeg kommer nok til å henge her fordet om! Må jo følge med hvordan det går med de jeg følger med på! :) :Heartred
 
Da har samboer og jeg bestemt oss for å ta en pause fra prøvingen. Vi begynner å bli slitne begge to og med tanke på bryllupet vårt til sommeren er det best om vi venter noen mnd med prøvingen. Jeg har ikke helt lyst til å være høygravid under bryllupet. Når vi blir å starte opp igjen er uvisst. Samboer vil vente helt til etter bryllupet, mens jeg kunne tenkt med å starte på an igjen i april. Akkurat nå virker det uendelig lenge til, men det er nok det beste for oss akkurat nå. Da får vi litt tid å hente oss inn igjen og ikke minst få vekk den der pliktsex følelsen vi sitter igjen med nå. Få litt tid til å være oss igjen. Det blir nok ikke så mye oppdateringer i denne dagboken, men jeg kommer nok til å henge her fordet om! Må jo følge med hvordan det går med de jeg følger med på! :) :Heartred

Så leit å høre, selv om jeg forstår begrunnelsen og det absolutt høres mest fornuftig ut. Klem ❤️
 
Da har samboer og jeg bestemt oss for å ta en pause fra prøvingen. Vi begynner å bli slitne begge to og med tanke på bryllupet vårt til sommeren er det best om vi venter noen mnd med prøvingen. Jeg har ikke helt lyst til å være høygravid under bryllupet. Når vi blir å starte opp igjen er uvisst. Samboer vil vente helt til etter bryllupet, mens jeg kunne tenkt med å starte på an igjen i april. Akkurat nå virker det uendelig lenge til, men det er nok det beste for oss akkurat nå. Da får vi litt tid å hente oss inn igjen og ikke minst få vekk den der pliktsex følelsen vi sitter igjen med nå. Få litt tid til å være oss igjen. Det blir nok ikke så mye oppdateringer i denne dagboken, men jeg kommer nok til å henge her fordet om! Må jo følge med hvordan det går med de jeg følger med på! :) :Heartred
Så trist. Viktig å ta vare på hverandre oppi det hele, og dere har jo et bryllup å planlegge og se frem til :) Ta vare på deg selv. ❤️
 
Aldri lett å ta en sånn avgjørelse men forstår dere veldig godt og da har man ny giv til neste runde :Heartred kos dere med bryllupsplanlegging, det er virkelig en utrolig koselig fase og ikke minst bryllup:Heartred mange gode tanker og klemmer fra meg:Heartred
 
Synd at dere må ta en pause, men det høres helt riktig ut for dere og utrolig bra dere er begge enige [emoji173] det høres veldig lenge ut til april, men tiden går såå fort og plutselig er dere der! Og det er viktig å pleier den kjærligheten dere har sammen når dere skal gifte dere.
Jeg skal jo også gifte meg neste år, men ikke før i oktober. Men kjenner litt på det at det kommer til å bli hektisk med to små. Vi må bli flinkere til å pleie kjærligheten mellom oss. Nå føler jeg det bare er arbeidsoppgaver og ingen kjærestekos. Så håper det kommer seg etterhvert her :)
 
Høres ut som en god beslutning selv om det innebærer at man må vente litt ekstra.
Viktig å ta vare på hverandre, prøving kan ta på litt. [emoji173]️
Men det blir spennende med bryllupsplanlegging![emoji2] Da går nok tiden fort!
 
Det går fint med meg! :) kjedelig å ikke prøve lenger, men er meget opptatt med jobb og bryllupsplanlegging så det går bra! Hvordan er det med deg? :Heartred

Så bra! :) Det går bra med meg :) Formen er ganske laber om dagen men det er det verdt. Jeg hviler mye og har heldigvis en fantastisk samboer som ordner det meste så det går OK :)
 
Så bra! :) Det går bra med meg :) Formen er ganske laber om dagen men det er det verdt. Jeg hviler mye og har heldigvis en fantastisk samboer som ordner det meste så det går OK :)
Det er godt at samboer hjelper til når formen ikke er på topp:)
 
Håper det går bra med deg :)
 
Håper det går bra med deg :)
Jeg skal ikke klage! Dagene går som regel i jobb, trening og bryllupsplanlegging. Nå begynner jeg å kjenne på at jeg savner prøvingen og syntes at tiden går ganske så sakte igjen. :( Er skikkelig babysyk om dagen,:hilarious: Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Jeg skal ikke klage! Dagene går som regel i jobb, trening og bryllupsplanlegging. Nå begynner jeg å kjenne på at jeg savner prøvingen og syntes at tiden går ganske så sakte igjen. :( Er skikkelig babysyk om dagen,:hilarious: Hvordan går det med deg? :Heartred

Blir spennende med bryllup da:) var det i juni? Ja ser den! Men er vel også litt greit å slippe alt stresset som prøvingen drar med seg?:) Skjønner godt at du ikke vil være høygravid under bryllupet, men dere skulle kanskje prøve litt igjen etterhvert? Jeg hadde laparoskopi på tirsdag som viste helt tette eggledere,så hvordan jeg klarte bli gravid to ganger i fjor er egentlig ganske rart visstnok. Men er allerede henvist til ivf og har forsamtale i slutten av november , så da får vi håpe at det ordner seg med ivf:) så ingen prøving på noen mnd her heller!
 
Blir spennende med bryllup da:) var det i juni? Ja ser den! Men er vel også litt greit å slippe alt stresset som prøvingen drar med seg?:) Skjønner godt at du ikke vil være høygravid under bryllupet, men dere skulle kanskje prøve litt igjen etterhvert? Jeg hadde laparoskopi på tirsdag som viste helt tette eggledere,så hvordan jeg klarte bli gravid to ganger i fjor er egentlig ganske rart visstnok. Men er allerede henvist til ivf og har forsamtale i slutten av november , så da får vi håpe at det ordner seg med ivf:) så ingen prøving på noen mnd her heller!
Blir spennande ja! Datoen er satt til den 21. Juli :D På en måte er det deilig å roe ned prøvingen, men på en annen måte ikke, hehe. Vi får se om vi blir å prøve igjen i mars/april eller om vi skal vente helt til etter bryllupet. Vi vet ikke enda, men jeg regner med at jeg ikke klarer å vente helt til da. Oii, såpass ja! Det var leit å høre at eggstokkene er tette:( Men det er godt å høre at dere får hjelp. Håper så inderlig på deres vegne:Heartred Det er deres tur nå!
 
Hei alle :Heartred
Usj, jeg kjenner jeg savner prøvingen skikkelig om dagen! Jeg har så lyst til å være i gang igjen. Det blir jo ikke lettere å la være når samboer virker mer ivrig i tillegg :hilarious: Her om dagen sa han klart og tydelig at vi skal ha tre barn. Må si jeg ble noe paff, haha. Han har jo hatt litt angst når det kommer til å bare ha en! Men det er jo koselig å høre han si det da. :) Dagene går i ett. Jeg begraver meg i jobb og trening, men nå kjenner jeg at jeg må roe ned litt igjen. Kroppen og hode er sliten. Jeg er også blitt forespeilet at jeg må igjennom en ny operasjon over nyttår. Muligens to dersom ting ikke retter seg opp. Føler som et lite slag i magen. Jeg skulle liksom være ferdig med alt dette nå. Jaja, får bare ta det som det kommer!

God helg dere! :Heartred
 
Jeg skjønner at du savner prøvingen, altså, når det er det man innerst inne vil :( Så kjedelig at du muligens må gjennom ny(e) operasjoner også :( Men greit å få tatt det når det likevel er prøvepause da :)

God helg ❤️
 
Jeg skjønner at du savner prøvingen, altså, når det er det man innerst inne vil :( Så kjedelig at du muligens må gjennom ny(e) operasjoner også :( Men greit å få tatt det når det likevel er prøvepause da :)

God helg ❤️
Jupp! Får bare smøre meg med tålmodighet, hehe:p Joda, på en måte er det jo greit hvis det skjer rett over nyttår, men håper jo jeg slipper :) Tenk at du snart er mamma :Heartpink Syntes tida har gått så fort! Det var jo liksom ikke såå lenge siden den første positive test:hilarious: :Heartpink Håper innspurten går bra, jeg følger med deg selv om jeg ikke legger igjen så mange spor;)
 
Hei alle :Heartred
Usj, jeg kjenner jeg savner prøvingen skikkelig om dagen! Jeg har så lyst til å være i gang igjen. Det blir jo ikke lettere å la være når samboer virker mer ivrig i tillegg :hilarious: Her om dagen sa han klart og tydelig at vi skal ha tre barn. Må si jeg ble noe paff, haha. Han har jo hatt litt angst når det kommer til å bare ha en! Men det er jo koselig å høre han si det da. :) Dagene går i ett. Jeg begraver meg i jobb og trening, men nå kjenner jeg at jeg må roe ned litt igjen. Kroppen og hode er sliten. Jeg er også blitt forespeilet at jeg må igjennom en ny operasjon over nyttår. Muligens to dersom ting ikke retter seg opp. Føler som et lite slag i magen. Jeg skulle liksom være ferdig med alt dette nå. Jaja, får bare ta det som det kommer!

God helg dere! :Heartred


Hei
Her kommet jeg og buser ut. Jeg forstår det er viktig å ta pauser. Samtidig. Er ønske om et barn så stort at det kan slite deg ut mentalt så hadde jeg faktisk fortsatt å prøve. Man blir faktiske ikke yngre. Jeg tenkte akkurat det samme og vi skal gifte oss i mai. Er ikke superkeen på å gå gravid..men det er faktisk slik at man kan utsette bryllup og man kan gifte seg gravid selvom det ikke var det du så for deg. Men det er viktig å lytte til hjertet ditt. Lettere å utsette et bryllup en å utsette babyønsket synes jeg. Men masse lykke til:)!!!
 
Back
Topp