-Drømmen om en liten spire-

Jepp:) Tok en på ettermiddagen!
724eecbee29aa86741df475bddebc254.jpg

Regner nok med at jeg entrer DPO i morgen ja [emoji4]
Woho, da begynner den ventingen ;) hvilken venting syns du er verst?
 
PP 3 - CD 20

Sånn i forhold til el-testingen skulle jeg nok ha vært 1 DPO i dag, men jeg er faktisk usikker. Jeg har ikke kjent noe tegn på EL i det hele tatt. Kanskje litt kramper og nedtrekksfølelse på fredagen, men ingenting etter dette. Vi får se... Håper på temphopp i morgen!
17506436_10154193617222172_350040088_n.jpg

PP 3, CD 20 M.jpg
 
PP 3 - CD 20

Sånn i forhold til el-testingen skulle jeg nok ha vært 1 DPO i dag, men jeg er faktisk usikker. Jeg har ikke kjent noe tegn på EL i det hele tatt. Kanskje litt kramper og nedtrekksfølelse på fredagen, men ingenting etter dette. Vi får se... Håper på temphopp i morgen!
Vis vedlegget 222010
Vis vedlegget 222011

Det kan jo være at EL er først i dag? Siden tempen går litt ned i dag også. Håper du får et skikkelig hopp i morgen! :)
 
Det kan jo være at EL er først i dag? Siden tempen går litt ned i dag også. Håper du får et skikkelig hopp i morgen! :)
Jeg trur kanskje at el kan være i dag. Trur jo den el-testen jeg tok i går morres var positiv :) Vi får se
 
PP 3 | CD 22 | 1 DPO

Kanskje på tide å oppdatere litt :D
Skulle ha kanskje ha vært 2 DPO i dag, men da jeg hadde ingen tegn på el den dagen den egentlig skulle ha vært. I går derimot kom alle tegnene. Skikkelig el-smerter i eggstokk/livmorområdet, smerter i korsrygg og ikke minst denne nedpressingen som jeg pleier å få. Derfor går jeg ut i fra at el var i går, og jeg nå er 1 DPO. Kanskje i alle fall:hilarious: Kurven min ligger faktisk nesten identisk med forrige PP. Blir spennende å se når FF setter krysset. Ellers går det greit med meg. Mye jobb som vanlig, men jeg har jo selvfølgelig klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse. Med feber og greier, så i dag ligger jeg hjemme på sofaen.

Jeg er litt spent på om det har klaffet denne PP'n. Det har blitt meget lite bd og jeg aner ikke om vi har truffet. Kan ikke si at jeg har trua akkurat.

17580231_10154198641722172_1360137754_n.jpg
 
Back
Topp