-Drømmen om en liten spire-

Hurra!!!! Så deilig med positiv test! :D godt å få kommet seg til dpo-land! Nå blir det baby vettu! :D [emoji173][emoji173][emoji173]
 
PP 3 | CD 19

1679b97d7c7a1fc3068ff538ce6c71e0.jpg

Dagens el-test.. Er ikke helt sikker på om jeg skal tolke den som fortsatt positiv eller negativ. Den var fortsatt positiv ved 1-tiden i natt, men svakere enn den jeg fikk på ettermiddagen[emoji848]
 
PP 3 | CD 19

1679b97d7c7a1fc3068ff538ce6c71e0.jpg

Dagens el-test.. Er ikke helt sikker på om jeg skal tolke den som fortsatt positiv eller negativ. Den var fortsatt positiv ved 1-tiden i natt, men svakere enn den jeg fikk på ettermiddagen[emoji848]

Hmm. Ja, den var litt vanskelig. Det ser ut som den er på vei til å bli svakere så den er sikkert negativ i ettermiddag/kveld i hvert fall :)
 
Hmm. Ja, den var litt vanskelig. Det ser ut som den er på vei til å bli svakere så den er sikkert negativ i ettermiddag/kveld i hvert fall :)
Satser på det ja :) Har ikke hatt positiv EL-test to dager før faktisk :wideyed:
 
HEIA EGGET!! blir spennende med neste test, den må jo bare være ordentlig negativ!
 
Den siste testen var vel hakket svakere? Tatt flere idag? Tror du er i dpo-land i morgen :)
 
Back
Topp